تاریخ انتشار: 1398/08/11 08:51
کد خبر: 82238

اکوادور در یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال/ استرالیا به صعود امیدوار شد

اکوادور با پیروزی برابر مجارستان در میان ۱۶ تیم برتر جام جهانی زیر ۱۷ سال برزیل قرار گرفت و استرالیا با شکست نیجریه امیدوار به صعود به عنوان تیم برتر سوم شد.
اکوادور در یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال/ استرالیا به صعود امیدوار شد

آخرین هفته مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال برزیل با برگزاری چهار دیدار آغاز شد و چهره یک تیم دیگر راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. در گروه A ‌که برزیل میزبان قرار داشت برابر آنگولا قرار گرفت و با دو گل پیروز شد تا با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین کار خود را به پایان برساند. سلسائو تنها تیم رقابت ها است که دروازه اش را بسته نگه داشته است. 

نیوزلند با پیروزی یک بر صفر مقابل کانادا توانست شانس خود را برای صعود حفظ کند. این تیم با سه امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و می تواند به عنوان یکی از تیم های برتر سوم به مرحله حذفی راه پیدا کند. 

اکوادور با شکست مجارستان شش امتیازی شد و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد. نماینده آمریکای جنوبی ۳ بر ۲ برابر حریف اروپایی اش پیروز شد.

در دیگر بازی این گروه استرالیا یک پیروزی ارزشمند برابر نیجریه به دست آورد تا به صعود به دور بعد امیدوار شود. این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع استرالیا به پایان رسید و این تیم با ۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. 

در این گروه نیجریه با شش امتیاز به عنوان صدرنشین در میان ۱۶ تیم برتر قرار گرفت و اکوادور نیز در رتبه دوم جای گرفت. 

بازی های مرحله گروهی امشب (شنبه) و بامداد فردا پیگیری می شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6vog

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیته و فدراسیون فوتبال برزیل  به توافق رسیدند/ قرارداد تمدید میشود