تاریخ انتشار: 1398/08/12 13:01
کد خبر: 82108

استقرار تیم جوانان در هتل اوین

اعضای تیم فوتبال جوانان ایران از شب گذشته (شنبه)، در هتل اوین تهران مستقر شدند.
استقرار تیم جوانان در هتل اوین

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم فوتبال جوانان کشورمان، آخرین اردوی این تیم به منظور برگزاری تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر، در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و با توجه به نزدیک شدن مسابقات و کاهش فشار تمرینات، تیم جوانان از شب گذشته (شنبه) در هتل اوین تهران استقرار یافت.

تمرینات تیم جوانان روز گذشته در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری شد و به تشخیص کادر فنی و با توجه به فاصله کوتاه باقیمانده تا مسابقات، پورموسوی با تعطیلی تمرین روز یکشنبه به شاگردانش استراحت داد.

بر این اساس، تمرینات تیم جوانان از ساعت 15:30 روز دوشنبه در مرکز ملی فوتبال ایران دنبال می‌شود که امکان حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در این تمرین وجود دارد.

تیم فوتبال جوانان ایران از ساعت 18:15 روز چهارشنبه 15 آبان، در نخستین بازی‌اش در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا و در ورزشگاه پاس قوامین شهرک اکباتان، برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که اعضای تیم جوانان پیش‌تر قرار بود در هتل المپیک مستقر شوند که به دلیل واریز نشدن بدهی این هتل توسط فدراسیون فوتبال، شاگردان پورموسوی مجبور شدند در خوابگاه شهید رضایی‌مجد استقرار یابند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7jqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانان به مصاف بزرگسالان می روند
صادقی در تمرین تیم جوانان؛

شجاعی: حقمان چنین رفتارهایی نبود!
ویدئوچک فرق بین داور خوب و بد را از بین می برد؛