تاریخ انتشار: 1398/08/12 22:19
کد خبر: 82059

قطبی:می توانیم یکی از بهترین تیم های چین باشیم

افشین قطبی می گوید تیمش برای حضور در رقابت های سوپرلیگ چین نیاز به بهبود دارد و زمان زیادی در زمستان برای این تغییرات، پیش روی آنها قرار دارد.
قطبی:می توانیم یکی از بهترین تیم های چین باشیم

افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در چین دست به کار بزرگی زد و همانند اتفاقی که در لیگ هفتم با پرسپولیس رقم زده بود و به شکل معجزه آسایی در ثانیه های پایانی قهرمان لیگ شد، در تیم شیجیاژوانگ موفق شد در هفته پایانی و با توجه به شکست رقیب مستقیمشان در راهیابی به سوپر لیگ چین، این اتفاق مهم را به نام خودش ثبت کند.

قطبی پس از این مسابقه هیجان انگیز که بار دیگر نام او را بر سر زبان ها انداخت، در موردش می گوید: باعث افتخار است که چنین تیمی را مربیگری می کنم. این لحظه بسیار مهمی در زندگی من خواهد بود و من می توانم با همه بازیکنانم به سوپرلیگ چین بازگردم. از اعماق قلبم، می خواهم از هواداران تشکر کنم، زیرا آنها بودند که از زمان حضور من در  شیجیاژوانگ به من انگیزه دادند. نمی توانم برای شروع فصل بعد منتظر بمانم. حالا که به سوپرلیگ رسیده ایم، می توانیم نشان دهیم که می توانیم یکی از بهترین تیم های چین باشیم. همگی شما (هواداران تیم) را دوست دارم.

از قطبی در مورد حس و حال تیمش در روزهایی پرسیده شد که آنها برای صعود می جنگیدند. او در پاسخ به این سوال گفت: بازی آخر ما به اندازه کافی سخت بود، ولی به گل هایی که ما در دو بازی قبلی هم زدیم، توجه کنید. این اصلا برای قلب من خوب نیست. من در سه ماه گذشته شک هایی داشتم، اما اعتمادم به باشگاه و تیمم تغییری نکرده بود و برای همین بود که اطمینان داشتم از بازی آخر می توانیم با موفقیت عبور کنیم.

سوال بعدی از قطبی در مورد اهداف تیمش در فصل آینده سوپر لیگ چین بود؛ اینکه چه اهدافی را دنبال خواهند کرد. او در واکنش به این سوال بیان کرد: اول از همه اینکه باید از لحظه ای که در آن هستیم، لذت ببریم. در زمستان ما زمان زیادی برای ارزیابی شرایط داریم و قطعا نیاز به بهبود داریم. ما فقط نباید در سوپرلیگ چین شرکت داشته باشیم، بلکه باید برای موفقیت به این مسابقات پا بگذاریم. ما همچینن باید روحیه فوتبال تهاجمی و کسب نتیجه را حفظ کنیم. تیم ما تیمی نخواهد بود که در سوپرلیگ اتوبوس پارک کند.

سپس از قطبی در مورد اینکه چه کارهایی برای ایجاد توازن در تیمش انجام خواهد داد پرسیده شد که او در پاسخ به این سوال اینگونه حرف زد: من به چند نکته هنوز اشاره نکرده ام. من فقط می خواستم این بازی تمام شود ولی ذهن بازیکنان ما باید متمرکزتر بشود. وقتی من در مرکز زمین بودم، فقط می خواستم که روی این بازی تمرکز داشته باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmp8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم/سجده شکر سرمربی اسبق پرسپولیس برای صعود تاریخی