تاریخ انتشار: 1398/08/15 13:19
کد خبر: 81760

باشگاه قطری در پی تقویت تیم با یک خرید سرشناس

باشگاه قطری خیز بلندی برای شکار یک ستاره بزرگ در پنجره زمستانی برداشته و برای رسیدن به این هدف ستاره برزیلی اما ناکام رئالی ها را مد نظر قرار داده است.
باشگاه قطری در پی تقویت تیم با یک خرید سرشناس

بعد از بن بست در مذاکرات با مهاجم کروات باشگاه یوونتوس حالا رسانه ها از خیز بلند باشگاه الریان برای شکار ستاره رئال مادرید خبر می دهند. استاد الدوحه قطر با اشاره به ملاقات وکیل ماریانو دیاز برزیلی با نماینده الریان از احتمال انتقال قرضی این خرید پرسرو صدای تابستانی مادریدی ها به دوحه خبر داد.

کادنا سرا وکیل ماریانو دیاز در حالی طی چند روز گذشته ملاقات هایی با سران الریان داشت که بنا به نوشته استادالدوحه اضافه شدن این بازیکن برزیلی برای نیم فصل به لیگ ستارگان می تواند باعث نجات دیاز از نیمکت نشینی در رئال شود. ماریانو با قراردادی سنگین در حالی پیراهن رئال را برتن کرد که بسیاری از او به عنوان وارث رونالدو نام می بردند.

دیگو آگیری سرمربی آرژانتینی باشگاه الریان بعد از یکی دو فصل توانست با چند خرید جدید بار دیگر این باشگاه را به کورس قهرمانی با الدحیل و السد بازگرداند و حالا سخت در پی تقویت تیم با یک خرید سرشناس در خط حمله است که ماریانو دیاز می تواند هدیه ای مناسب از سوی سران باشگاه برای این مربی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lovqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جانشین رونالدو در مسیر جدایی!