تاریخ انتشار: 1398/08/15 19:45
کد خبر: 81726

استیلی و دو مربی لیگ برتری تماشاگر ویژه مسابقه جوانان ایران

تیم فوتبال جوانان ایران در اولین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در حالی به مصاف قرقیزستان رفت که این دیدار تماشاگران ویژه زیادی را دارد.

دو تیم جوانان ایران و جوانان قرقیزستان در اولین روز از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا از ساعت 17:45 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل در جریان است.

* پیش از آغاز مسابقه هر دو تیم همزمان با هم برای گرم کردن وارد زمین شدند. تیم اصلی ایران با لباس یکدست سفید به تمرین پرداخت و سایر نفرات این تیم با لباس نارنجی و کاور زرد به گرم کردن مشغول شدند. بازیکنان قرقیزستان با لباس یکدست قرمز تمرینات پیش از آغاز مسابقه را پشت‌سر گذاشتند.

* تعدادی از هواداران تیم قرقیزستان با حضور در ورزشگاه شهید دستگردی به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند و بازیکنان قرقیز نیز با دست زدن به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

* در بین هواداران قرقیزستان کودکانی با پرچم‌های این کشور دیده می‌شوند. هواداران قرقیزستان در ابتدای در جایگاه VIP حضور داشتند اما به علت اینکه اجازه باز کردن و تکان دادن پرچم به آنها داده نمی‌شد به جایگاه دیگری رفتند تا بتوانند تیم‌شان را به صورت کامل تشویق کنند. 

* اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون، وحید هاشمیان دستیار ایرانی مارک ویلموتس، محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری دبیر فدراسیون فوتبال به همراه حمید استیلی سرمربی تیم امید در ورزشگاه حضور دارند ضمن اینکه سفیر قرقیزستان نیز با حضور در ورزشگاه به تماشای مسابقه دو تیم مشغول است.

*‌ ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا به همراه دیگر اعضای کادر فنی و مدیر رسانه‌ای این تیم در ورزشگاه شهید دستگردی حاضر شدند.

* حسین فرکی سرمربی تیم پیکان نیز برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شد. ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پس از ورود فرکی به جایگاه ویژه به سمت او رفت و با او به خوش و بش پرداخت و سپس هر دو مربی لیگ برتری در کنار هم نشستند.

* پیش از آغاز مسابقه سرود ملی هر دو کشور پخش شد و در هنگام پخش سرود قرقیزستان گوینده ورزشگاه از تماشاگران ایرانی درخواست که به احترام سرود ملی این کشور بایستند و هواداران تیم جوانان ایران نیز به همین خاطر از جای‌شان بلند شدند.

* حدود 100 هوادار تیم ایران به تشویق فوتبالیست‌های جوان کشورمان مشغولند. تماشاگران روبه‌روی جایگاه با زدن طبل بازیکنان جوان ایران را به حمله و گل زدن تشویق می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zyyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: آماده‌سازی فدراسیون برای مرحله مقدماتی خوب بود