تاریخ انتشار: 1398/08/16 10:30
کد خبر: 81664

شادی در اکباتان در حضور دستیار ویلموتس

برد تیم ملی جوانان در برابر قرقیزستان در شروع بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا برای بازیکنان این تیم دلچسب بود به این خاطر که حریف با همه نفرات دفاع می کرد و خیلی از حملات ایران را هم خنثی کرد.
 شادی در اکباتان در حضور دستیار ویلموتس

حضور وحید هاشمیان دستیار مارک ویلموتس هم در استادیوم اکباتان برای بازیکنان تیم ملی جوانان ایجاد انگیزه کرده بود به این خاطر که متوجه شدند از هم اکنون زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هستند و در صورت درخشش در ترکیب جوانان می توانند در آینده به تیم ملی اصلی راه پیدا کنند  و این همان مسیری است که الهیار صیادمنش طی کرده است.

شاید مارک ویلموتس در روزهای آتی و با سفر به تهران همان طور که پیش تر در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شده بود در یکی از دو بازی پیش روی تیم ملی جوانان در استادیوم اکباتان حاضر شود.

شادی بچه های تیم ملی جوانان بعد از پیروزی در برابر قرقیزستان نشان داد آنها هم بازیکنان سختکوشی هستند و زود قافیه را نخواهند باخت و ادامه مسیر سخت صعود به جام جهانی را به همین انگیزه دنبال خواهند کرد. تیم ملی جوانان در صورت صعود به جام ملت ها که محتمل است سال آینده باید در تاشکند با 15 تیم دیگر برای کسب سهمیه جام جهانی 2021 رقابت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p87zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش بازیکنان لیگ برتری در تیم ملی جوانان