تاریخ انتشار: 1398/08/16 20:13
کد خبر: 81623

کریمی: این پیکان نیست و فراری است!

هافبک میانی پیکان از نمایش تیمش برابر رقیب خودرویی ابراز رضایت کرد و شایسته پیروزی دانست.
 کریمی: این پیکان نیست و فراری است!

امیرحسین کریمی، هافبک میانی پیکان با تمجید از نمایش تیمش برابر سایپا گفت: همانطور که پیش از بازی گفته بودیم ما به دنبال این هستیم تا با نمایشی موفق در این بازی نشان دهیم که جایگاه ما در جدول این نیست و شایسته حضور در جمع بالانشینان هستیم.

وی ادامه داد: کاملا سایپا را آنالیز کرده بودیم و با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا بودیم و خوشبختانه توانستیم بعد از اینکه گل برتری را به ثمر رساندیم آن را حفظ کنیم و اعتقاد دارم اگر خوش شانس بودیم قادر بودیم که به نتیجه بهتری نیز برسیم. با این حال برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم و امیدوارم با تداوم این روند بتوانیم هر چه زودتر به جمع بالانشینان اضافه شویم و جای ما آن بالا خالی است.

کریمی درباره صحبت های حمودی در کری با رقیب دیرینه گفت: آقای حمودی گفتند که پراید با پژو قابل مقایسه نیست اما باید بگویم واقعا در این فصل ما عملکرد خوبی داشتیم و در بیشتر بازی‌ها با نمایش خوب تهاجمی با بدشانسی گل دریافت می کردیم و از نتیجه دور شدیم. این پیکان با ادامه این روند فراری خواهد شد و همانطور که وعده داده بودیم قادر خواهیم بود به سهمیه لیگ قهرمانان نیز برسیم و شایسته این اتفاق خواهیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxlrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمی‌خواهیم بار دیگر برابر پرسپولیس غافلگیر شویم