تاریخ انتشار: 1398/08/16 20:16
کد خبر: 81622

کروس: من خودم بدتر از بیل و خامس هستم

تونی کروس نیز در پایان بازی با گالاتاسرای به دفاع از گرت بیل و خامس در مقابل انتقادات اخیر پرداخت.
 کروس: من خودم بدتر از بیل و خامس هستم

رئال مادرید شب گذشته به لطف درخشش رودریگو گوئس توانست با شش گل بر گالاتاسرای پیروز شود. در دیداری که رئال فوق العاده ظاهر شد و یکی از بهترین های زمین نیز تونی کروس بود.

ستاره آلمانی رئال در پایان بازی گفت:« فکر می کنم در هفته های اخیر رشد قابل توجهی داشته ایم و این به وضوح قابل مشاهده است. یکشنبه گذشته برابر بتیس هم خوب کار کردیم و فقط توپ های مان راهی دروازه نشد. برابر گالا اما خیلی زود به گل رسیدیم و کار برای مان ساده تر شد. رئال روز به روز از این هم بهتر خواهد شد.»

کروس در مورد تلاش هایش برای گلزنی نیز گفت:« وظیفه من گلزنی نیست و بیشتر در میانه زمین کار نظم دادن به حرکات تیم را بر عهده دارم ولی هر زمان فرصت دست بدهد و به خصوص وقتی تیم نیاز به گل های بیشتر داشته باشد، اقدام به شوتزنی می کنم.»

در یکی دو بازی اخیر گرت بیل و خامس رودریگز که به دلیل مصدومیت از فهرست 18 نفره بیرون مانده اند، پیش از اتمام بازی از ورزشگاه برنابئو خارج شده اند. اقدامی که با انتقاداتی همراه شده است.

تونی کروس در این رابطه گفت:« معتقدم هیچ بازیکنی دوست ندارد مصدوم باشد. برای مثال خودم وقتی مصدومم، بدتر از بیل و خامس هستم و اصلا دوست ندارم بازی ها را تماشا کنم. نه اینکه دوست نداشته باشم بلکه به این خاطر که بیشتر می خواهم در زمین باشم و به هم تیمی هایم کمک کنم. بیل و خامس مصدومند و روز به روز به شرایط آمادگی نزدیک می شوند. مطمئنم اگر آنها زودتر از ورزشگاه خارج می شوند، از طریق موبایل بازی را تعقیب می کنند و برای اطلاع از نتیجه پایانی حساسیت دارند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzkre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید همچنان به دنبال جذب پل پوگبا