تاریخ انتشار: 1398/08/16 22:10
کد خبر: 81616

مهاجری: ما شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام دادیم

سرمربی نساجی قائم‌شهر ابراز امیدواری کرد که روند شکست ناپذیری نفت مسجد سلیمان به دست تیمش شکسته شود.
مهاجری: ما شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام دادیم

 رضا مهاجری پنج‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: نفت مسجد سلیمان فوتبال خوبی بازی می‌کند. به آقای تارتار تبریک می‌گویم. در مقابل ما شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام دادیم.

او ادامه داد: با توجه به کیفیت تیم‌مان، جایگاه خوبی در جدول نداریم. با توجه به مشکلات موجود در تیم، تلاش زیادی از خودمان داشتیم. البته اکنون به روزهای خوب رسیدیم و این موضوع نوید روزهای خوبی را می‌دهد. سرمربی نساجی اظهار کرد: ان‌شاء‌الله در آینده نتایج خوبی بگیریم و فردا تیم داوری قضاوت خوبی داشته باشد و جدای از هیجانات فوتبال حق را به کسی بدهد که شایسته است.

وی با اشاره به عملکرد داوران گفت: ما هم باید به داوران کمک کنیم. آقای تارتار مدعی شدند که در بازی اخیرشان متضرر شدند. ما هم از داوری متضرر شدیم و جایی هم نفع بردیم. ما باید به داوران کم کنیم. اگر به این باور رسیدیم که اشتباهات داوری عمدی نیست، باید به داوران کمک کنیم. امیدوارم بازی تماساگرپسندی را ببینیم.

مهاجری با اشاره به شکست ناپذیری نفت مسجد سلیمان در این فصل گفت: نفت مسجد سلیمان تاکنون باختی را متحمل نشده است. امیدوارم رکورد این تیم به دست ما شکسته شود. در این دیدارهر دو تیم به امتیاز نیاز دارند و امیدوارم تیم شایسته به حقش برسد.

او درباره صادر نشدن کارت بازی علیرضا حقیقی و محمد قاضی برای این تیم اظهار کرد: تا الان این اتفاق نیافتاده است. ان‌شاء‌الله این مشکل را پیگیری می‌کنیم. ما به امید زنده هستیم. هر چند تاکنون بدون آن‌ها پیش رفتیم و اگر این مشکل حل بشود خوشحال می‌شویم ولی اگر نشد هم بدون آن‌ها به میدان خواهیم رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p87oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: شاید داوران از شخص من بدشان می‌آید!
سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛