تاریخ انتشار: 1398/08/23 00:22
کد خبر: 80986

علی بیرو بدنبال افزایش کلین شیت هایش

علیرضا بیرانوند در دیدار با بحرین نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد و کلین شیت کند تا عدد کلین شیت هایش همچنان روی عدد 23 باقی بماند.
علی بیرو بدنبال افزایش کلین شیت هایش

فردا تیم های ایران و عراق باید در اردن به مصاف هم بروند و وضعیت گروه سوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا را به نوعی با این بازی در پایان بازی های مرحله رفت، مشخص کنند، در دیگر دیدار. گروه تیم بحرین باید در خانه حریف به مصاف هنگ کنگ برود.

علیرضا بیرانوند  دروازه بان لرستانی تیم ملی که در دو دیدار ابتدایی مقدماتی انتخابی جام جهانی2022 توانسته دروازه خود را برابر هنگ کنگ و کامبوج بسته نگه دارد برابر بحرین دروازه اش را باز شده دید، او تاکنون 38 بازی ملی را پشت سر گذاشته و این در حالیست که تا کنون موفق شده در 23 بازی دروازه ایران را بسته نگه دارد.

از مهمترین بازی‌هایی که این دروازه‌بان موفق به کلین شیت شده می‌توان به دیدار برابر مراکش در جام جهانی اشاره کرد که سه امتیاز در اولین گام را در روسیه برای ایران به ارمغان آورده بود.

او البته فردا در دیدار حساس و حیثیتی برابر عراق این فرصت را دارد هم کلین شیت‌هایش را افزایش بدهد و هم با گل نخوردن، فرصت برد را به ملی پوشان بدهد تا با زدن یک گل، سه امتیاز شیرین را مال خود کنند و وضعیت را در گروه بهبود ببخشیند.

البته پیام نیازمند و محمدرشید مظاهری دو گلر دیگر تیم ملی هستند که با توجه به بازی های اخیر به نظر نمی رسد شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی برابر عراق داشته باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6jgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وزیر جوان با بیرانوند تماس گرفت!