تاریخ انتشار: 1398/08/26 13:07
کد خبر: 80664

تاثیر آقای شماره9 بر روی 9امتیاز مشهدی‌ها

امین قاسمی‌نژاد با یک پاس گل و دو تک گل زیبا تا این هفته از لیگ 9 امتیاز ارزشمند را برای مشهدی‌ها به ارمغان آورده است.
تاثیر آقای شماره9 بر روی 9امتیاز مشهدی‌ها

امین قاسمی‌نژاد که همچون مسعود ریگی، مرتضی منصوری، محمد قاسمی‌نژاد و ... اول فصل از سرخابی‌های پایتخت و تیم‌های اصفهانی و خوزستانی پیشنهادات مالی خوبی دریافت کرده بود با ورود فرهاد حمیداوی سرانجام در مشهد ماندنی شد تا پس از سپری شدن چندین هفته دوران مصدومیتش در ابتدای لیگ، این روزها عصای دست یحیی گل‌محمدی و شهرخودرو شود.

 

امین قاسمی‌نژاد که با سبک پا به توپ شدن خاص و شوتهای ناگهانی‌اش محبوب هواداران مشهدی است در این فصل از بازی با پرسپولیس و پاس گل سه امتیازی دقیقه93 موتورش گرم شد و در بازی با ذوب‌آهن با ضربه سری شیرجه‌ای، سه امتیاز ارزشمند دیگر را به حساب شهرخودرویی‌ها واریز کرد.

 

آقای شماره 9 در بازی روز گذشته و عقب افتاده شهرخودرو نیز باز هم همان فروغ همیشگی را از خود به نمایش گذاشت و موفق به زدن گل سه امتیاز دیگری شد که امتیازات کسب شده خود را به 9 امتیاز افزایش داد و شهرخودرو را نیز به صدر جدول رساند.

 

در حالی که یحیی از تازه‌واردهای شهرخودرو چندان راضی نیست و بازی قبل هم این موضوع را اعلام کرد، بازیکنان فصل گذشته این تیم برای رسیدن این تیم به صدر جدول واقعا بار از دوش تیمشان برداشته‌اند و درخشش نفراتی چون محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی، سعید صادقی و امین قاسمی‌نژاد در کنار مطلوب شدن شرایط اسمی‌های جدید این فصل، امید هواداران مشهدی برای درخشش در آسیا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8l5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 قاسمی نژاد: سهمیه حق پدیده و هوادارانش است