تاریخ انتشار: 1398/09/05 22:32
کد خبر: 79987

آقایی: برابر پیکان بد بازی کردیم؛ ورزشگاه خالی اذیت‌مان کرد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز ورزشگاه خالی واقعاً اذیت‌مان کرد چون در این بازی‌ها نیاز به حمایت داریم و گرنه در دیدار برابر تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتور همه بازیکنان انگیزه دارند.
آقایی: برابر پیکان بد بازی کردیم؛ ورزشگاه خالی اذیت‌مان کرد

سعید آقایی پس از برتری 2 بر یک تیمش برابر پیکان و صعود سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بد بازی کردیم. همان‌طور که وقتی خوب بازی می‌کنیم این موضوع را به رسانه‌ها می‌گوییم، زمانی که سرحال نبوده‌ایم هم باید این موضوع را در مصاحبه خود مطرح کنیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم و امیدوارم در بازی بعدی بهتر از امروز باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: امروز ورزشگاه خالی واقعاً اذیت‌مان کرد، چون در این بازی‌ها نیاز به حمایت داریم و گرنه در دیدار برابر تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتور، همه بازیکنان انگیزه دارند. در جام حذفی که تک بازی است به حضور هواداران‌مان نیاز داریم و زمانی که برای گرم کردن به زمین آمدیم و ورزشگاه خالی را دیدیم انگار انگیزه‌ای برای ما نماند.

وی گفت: در بازی با استقلال هم انگیزه داریم و هم هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم در سایر مسابقات شاهد حضور بیشتر تماشاگران سپاهان باشیم چون سال سختی پیش‌رو داریم.

آقایی در پاسخ به اینکه با توجه به عملکرد خوبش در این فصل به دعوت دوباره به تیم ملی فکر می‌کند یا خیر، تصریح کرد: الان که تکلیف تیم ملی مشخص نیست. در تمام بازی‌ها باانگیزه بازی می‌کنم. ابتدا سپاهان برای من مهم است و دوست دارم تیمم خوب نتیجه بگیرد و در درجه بعدی مانند تمام بازیکنان آرزو دارم به تیم ملی دعوت شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7pkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش امیدیان به اظهارات مربی استقلال: توجیهات بعد از شکست