تاریخ انتشار: 1398/09/08 23:15
کد خبر: 79751

امیر قلعه‌نویی: برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در بازی قبلی سپاهان و استقلال ما به تاکتیک استقلال نباختیم بلکه به خاطر پاتوسی باختیم اما فردا برابر لحظه به لحظه بازی برنامه داریم.
 امیر قلعه‌نویی: برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم

 امیر قلعه‌نویی، پیش از نبرد خانگی تیمش در برابر آبی‌پوشان پایتخت در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به شرایط دو تیم استقلال و سپاهان، همه از هر دوتیم انتظار یک بازی خوب دارند. بازی فردا فینال زودرسی بین دو تیم خوب و با شرایط بسیار خوب است. دو تیمی که هیچ یک صرفا به دنبال نتیجه‌ گرفتن به‌ هر قیمت و بازی بسته نیستند و فوتبال پاک و خوبی را ارائه می‌کنند که امیدوارم در فوتبال ایران این موضوع جا بیافتد. جدای از نتیجه امیدوارم بازی خوب و زیبایی را شاهد باشیم.

وی پیرامون بازی سپاهان و پیکان در جام حذفی یادآور شد: در بازی قبلی، این تیم می‌توانست نوع دیگری بازی کند و به اتلاف وقت روی بیاورد اما فوتبال واقعی ارائه کرد. ما به چنین فوتبالی نیاز داریم. کسانی مثل دنیزلی، استراماچونی و دیگران به فوتبال ما اعتبار داده‌اند. استراماچونی وقتی به استقلال آمد، این تیم شرایط بحرانی داشت و حالا به یک تیم تاکتیکی و تکنیکی تبدیل شده است.

سرمربی زردپوشان با گلایه از بازیکنانش به خاطر استفاده نکردن از موقعیت‌ها بیان کرد: ما فوتبال خوبی ارائه دادیم و تنها گله‌ای که از بازیکنانم دارم این است که از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنند. آن‌ها باید موقعیت‌های ۹۰ درصدی خود را به گل تبدیل کنند.

وی با اشاره لغو دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما درخواست کردیم که بازی برگزار شود تا در شرایط مسابقه بمانیم اما این بازی لغو شد و ما بعد از ۲۰ روز، وارد بازی جام حذفی شدیم و از آن‌طرف تنها ۳ روز برای ریکاوری و آمادگی برای بازی استقلال فرصت داشتیم.

قلعه‌نویی بازی فردا را بازی هجومی پیش‌بینی کرد و افزود: هر دو تیم فوتبال هجومی را ارائه کرده و می‌کنند و میانه میدان تعیین‌کننده است و هر تیمی که بتواند نبض بازی را در اختیار بگیرد می‌تواند نتیجه بگیرد. هدف ما فوتبال هجومی و نتیجه‌گرفتن است.

وی دیدار در برابر استقلال را به فینال تشبیه کرد و افزود: بازی فردا در برابر استقلال از نظر فنی و شرایط جدول مانند فینال است و در لیگ چنین بازی‌هایی کم پیش می‌آید. در چنین بازی‌هایی مثل بازی در برابر استقلال، پرسپولیس، بازی‌های آسیایی کار مربی راحت است زیرا خود بازیکنان انگیزه زیادی برای آن‌ها دارند. پخش مستقیم این بازی‌ها هم حساسیت خودش را ایجاد می‌کند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی پیرامون قهرمان بیان کرد: چهار پنج تیم بالای جدول، به قهرمانی فکر می‌کنند. نتیجه بازی فردا هم برای هر دوتیم بسیار مهم است به‌ویژه استقلال که در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشته و اکنون مدعی قهرمانی شده است اما هنوز برای این سوالات زود است.

وی به باخت تیمش به استقلال در بازی قبلی این دو تیم در دقایق پایانی اشاره کرد و افزود: باخت ما در بازی قبلی نه به خاطر تاکتیک این تیم بلکه به خاطر درخشش پاتوسی ستاره استقلال باختیم اما فردا برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم اما با این حال هر اتفاقی در بازی ممکن است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که استقلال این فصل را با استقلال رویایی زمان حضور خودش در آن مقایسه کرد تصریح کرد: من در هر تیمی بودم وظیفه خودم را انجام دادم و هیچ وقت رویایی نبوده‌ام. تیم‌های من رویایی نیستند، تیم‌های دیگر رویایی هستند.

وی به گلایه از هواداران پرداخت و افزود: سپاهان متعلق به هواداران است و خودشان می‌دانند که برای تشویق تیمشان حاضر شوند یا نه؛ چه هواداران بیایند و چه نیایند از آن‌ها ممنون هستم. شاید ایراد از ما است که مدعی و بالای جدول هستیم و نباید باشیم. ما از سازمان لیگ خواستیم که بازی ما با پیکان به جای سه‌شنبه، دوشنبه برگزار شود اما از آنجا که شهرستانی هستیم و وکیل و وزیر از ما حمایت نمی‌کنند، این اتفاق نیفتاد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jo7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موفقیت قلعه نویی در سپاهان