تاریخ انتشار: 1398/09/09 00:42
کد خبر: 79747

افشین چاووشی: بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم

مربی داماش گیلان با تشکر از عملکرد بازیکنان این تیم در مقابل شهرداری تبریز گفت: برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول رده بندی به سه امتیاز بازی با شهرداری تبریز نیاز داشتیم.
 افشین چاووشی: بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم

افشین چاووشی پس از پیروزی داماش در برابر شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط حریفمان می دانسیم که بازی سختی داریم. بازی با حریفی که در جدول وضعیت خوبی نداشت و سخت به دنبال جبران امتیازات از دست رفته بود، بازی آسانی نبود ، به خصوص اینکه تبریزی ها تیمی جوان و دونده و سختکوش بودند.

وی ادامه داد: در طول هفته گذشته در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت شهرداری تبریز کار کرده بودیم. ما باید این بازی را می بردیم تا وضعیت مان در جدول رده بندی را سرو سامان ببخشیم و خدا را شکر می کنیم که توانستیم به هدف خود برسیم.

مربی داماش گیلان در مورد عملکرد بازیکنان تیمش در برابر شهرداری تبریز اذعان داشت: بازیکنان داماش یک بازی خوب و زیبا را به نمایش گذاشتند و با جان و دل در این میدان کار کردند و به آنها خسته نباشید و تبریک می گویم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد مشکلات مالی داماش گفت: با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل بزرگ حل شود. البته مشکل مالی فقط مختص داماش نیست و خیلی تیمهای دیگر نیز با این مشکل مواجه هستند. از مسئولین و متولیان می خواهم به داماش کمک کنند و مدیریت این تیم را تنها نگذارند و تیم شهر خود را دریابند.

افشین چاووشی همچنین یادآور شد: با وجود این مشکل با همدلی بچه ها تا اینجای کار جلو آمده ایم و با تمام توان در بازی ها حاضر شده ایم و در مورد آینده باید بگویم که هفته به هفته و بازی به بازی با تمام توان پیش می رویم و امیدواریم مشکلات نیز حل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxym6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی شیراز و تقابل تفکرات عنایتی و مهابادی

چگونه تیم شهرداری اردبیل بچه سر راهی شد و به لیگ سه سقوط کرد
اختصاصی| مروری بر شهرداری اردبیل و آنچه که بر سر این تیم آمد؛