تاریخ انتشار: 1398/09/09 10:28
کد خبر: 79721

شاهین؛یکی از گزینه های سقوط به دسته اول

شاهین امیدوار بود در دربی استان بوشهر برنده از میدان خارج شود تا سرانجام در هفته دوازدهم اولین برد را دشت کند و نگاه امیدوارانه ای به آینده داشته باشد.
شاهین؛یکی از گزینه های سقوط به دسته اول

بر  همین اساس شاهین بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 21 توسط حسین مالکی به گل رسید اما این شادی پایدار نماند به این خاطر که دقایقی بعد محمد نوری بازیکن حریف از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت همین نتیجه پایدار ماند. 12 هفته بدون برد؛ به طور حتم چنین تیمی که دارای ضعیف ترین خط دفاعی هم باشد یکی از گزینه های سقوط به دسته اول است. هر چند شاهین می تواند مثل گل گهر که ضعیف ترین خط حمله بازی ها را با 4 گل زده در 12 بازی در اختیار دارد به ماندن در جدول بازی ها امیدوار باشد. با این حال امید داشتن به آینده همه چاره کار نیست و تیم باید در زمین و با فوتبالی که به نمایش می گذارد، خود را اثبات کند.

با آمدن میشو به شاهین این تیم باخت را کنار گذاشته اما همان طور که بدان اشاره شد شاهین برای ماندن در جدول بازی ها بیش از اینکه به نباختن نیازمند باشد، بردن می خواهد.12 بازی بدون برد. این بدترین میانگین ممکن برای شاهین است و بی شک این روند در نهایت منجر به سقوط تیم به دسته پایین تر خواهد شد. شاهین که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند این فصل هم چوب بد بستن تیم در ابتدای فصل را می خورد! تیمی که به نظر می رسد با حال هوای لیگ یک وارد بازی های لیگ برتر شده است، غافل از اینکه فاصله فنی بین لیگ یک و لیگ برتر زیاد است و از همه مهمتر در ابتدای فصل بازیکنان کلیدی و جوان خود را هم از دست داد. بازیکنانی چون محمد مشایخ که به ذوب آهن رفته و مثل محمد محبی که سر از تیم سپاهان در آورد.

شاهین در یک صورت در لیگ برتر می ماند که در تعطیلات زمستانی در حد امکان بازیکنانی که کمک حال تیم نیستند را کنار بگذارد و چند بازیکن تاثیر گذار به ترکیب اضافه کند. در غیر اینصورت بازی با واژه ها از سوی میشوی کروات دردی را دوا نمی کند. این مصاحبه ها تنها برای زمان خریدن و فرصت گرفتن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlypw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاملا آماده بازی هستیم/بعید می‌دانم مسابقه ما لغو شود!