تاریخ انتشار: 1398/09/11 12:07
کد خبر: 79478

مسئله ای که ضربه ای اساسی به تیم امید می زند!

به نظر می رسد لغو تعدادی از بازی های لیگ برتر به تیم امید ایران در راه المپیک توکیو ضربه بزند.
مسئله ای که ضربه ای اساسی به تیم امید می زند!

طی دو هفته گذشته 6 مسابقه لیگ برتر از هفته های یازدهم و دوازدهم به دلایل مختلف لغو شده است. از هفته یازدهم لیگ برتر دیدارهای گل گهر- ماشین سازی، پارس جنوبی- پیکان، تراکتور- شهرخودرو و نفت آبادان- سپاهان برگزار نشد و از هفته دوازدهم نیز دو مسابقه پرسپولیس- نساجی و پیکان- تراکتور به دلیل آلودگی هوا لغو شد.

با یک بررسی ساده می توان فهمید حالا تیم های پیکان و تراکتور هرکدام دو بازی معوقه و پارس جنوبی، گل گهر، ماشین سازی و نساجی هرکدام یک بازی شان عقب افتاده است. موضوع اصلی اما زمان برگزاری 6 مسابقه معوقه لیگ برتر است.

مسابقات لیگ برتر با توجه به نبود فیفا دی تا نیم فصل به صورت کاملا فشرده برنامه ریزی شده و بی تردید در خلال مسابقات و تا پایان هفته هفدهم که جمعه 6 دیماه برگزار می شود، زمانی برای این 6 مسابقه نیست. از این رو تنها زمانی که سازمان لیگ می تواند 6 مسابقه معوقه را برگزار کند، در تعطیلات یکماهه نیم فصل است. یعنی درست زمانی که تیم ملی امید اردوی تدارکاتی اش را برای مقدماتی المپیک برگزار می کند.

این در شرایطی است که تیم هایی مثل تراکتور، پیکان، شهرخودرو،نفت آبادان، نساجی و ماشین سازی ملی پوشان زیادی از تیم امید را در ترکیب خود دارند و با این شرایط بعید است آنها در صورتی که بخواهند بازی های معوقه شان را برگزار کنند، بازیکنان شان را به تیم امید بدهند.

از این رو پیش بینی می شود از چند هفته دیگر شاهد یک درگیری رسانه ای میان کادرفنی تیم های باشگاهی مذکور و اعضای کادرفنی تیم امید باشیم. از آنجایی که این تیم ها حدودا 7، 8 بازیکن در تیم امید دارند، اگر آنها نخواهند برای بازی های معوقه شان بازیکنان را آزاد کنند، تیم امید ضربه ای اساسی خواهد خورد. مساله ای که شاید مدیران فدراسیون فوتبال باید فکری به حال آن کنند تا مشکلی بزرگ گریبان فوتبال ایران را در نیم فصل نگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmzlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور بازیکن تیم ملی جوانان در اردوی امید