تاریخ انتشار: 1398/09/13 22:17
کد خبر: 79196

تارتار: بازی سختی مقابل گل گهر داریم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی فردا این سخت ترین بازی ما در این فصل خواهد بود.
تارتار: بازی سختی مقابل گل گهر داریم

هدی تارتار امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهرسیرجان که با حدود نیم ساعت تأخیر آغاز شد، اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم به خاطر تأخیری که به وجود آمد، بازی فردا مقابل گل‌گهر، سخت‌ترین بازی ما در این فصل خواهد بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: با توجه به شرایط تیم گل‌گهر که در جدول مناسب نیست یک بازی را از گل‌گهر شاهد خواهیم بود که دوست دارند هر طور شده ببرند و در جدول باشند، مدیریت باشگاه هم خیلی تلاش می‌کند.

تارتار افزود: کار سختی دارند امتیازت مهمی را از دست دادند تمام هدفشان پیروزی است و ما با همین دیدگاه تمرینات ویژه‌ای انجام دادیم و مصمم هستیم ضربه بزنیم و به سه امتیاز بازی برسیم و برای گل‌گهر نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی اظهار کرد:  انصافا بچه‌های ما کار بسیار بزرگی را انجام دادند، با قاطعیت می‌گویم یکی از بهترین تیم‌ها هستیم، بودجه بسیار محدودی داریم ولی بچه‌های ما تشنه موفقیت هستند، امید به آینده‌شان دارند و آمدند از طریق تیم نفت به تیم‌های بالاتر برسند و این انگیزه آنها کمک می‌کند تا تلاش بیشتری بکنند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: ما برای بردن آمدیم چون هیچ گونه استرسی نداریم ولی باید به اندازه بازیکنان گل‌گهر در زمین بدویم چون می‌دانیم آنها بیشتر از همیشه می‌خواهند تلاش کنند و باید حداقل به اندازه آنها بدویم که موفق شویم و فکر می‌کنم بازی فردا کیفیت بالایی دارد.

تارتار در پاسخ به سؤالی پیرامون صحبت‌های مطرح شده پیرامون سرمربیگر‌ی‌اش برای تیم گل‌گهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم گل‌گهر مربی دارد و هم من خودم مربی نفت مسجد سلیمان هستم و نباید حواشی ایجاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z6wm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: اگر شرایط کلی تیم اوکی باشد، همان روند سال قبل را می‌رویم

فکری: شاید داوران از شخص من بدشان می‌آید!
سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛