تاریخ انتشار: 1398/09/22 13:05
محسن عاشوری:
کد خبر: 78200

به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم /در نیم فصل نفراتی را جذب می‌کنیم

محسن عاشوری عصر پنجشنبه پس از کسب پیروزی یک بر صفر مقابل سرخپوشان پاکدشت در جام آزادگان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازی سختی مقابل تیم پاکدشت داشتیم زیرا این تیم دارای نفرات توانمندی است که بسیار هوشمندانه و خوب فوتبال بازی می‌کنند،‌ اما خرسندیم که امتیازات کامل این دیدار را کسب کردیم.
 به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم /در نیم فصل نفراتی را جذب می‌کنیم

عاشوری افزود: ما در شرایطی بودیم که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم تا هم تیم را از نظر شرایط روحی در جایگاه مطلوبی قرار دهیم و هم با امتیازات این دیدار در پایان نیم فصل، رتبه مناسبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه اظهار داشت: در تعطیلات نیم فصل به طور حتم نفراتی جذب خواهیم کرد زیرا به دلیل اینکه تیم دیر بسته شد از نظر آماده سازی بدنی مشکلاتی داریم و همین مسئله سبب آسیب دیدگی برخی از بازیکنان اصلی و از دست دادن امتیازات حساس در رقابت‌ها شد.

وی گفت: در برخی از مسابقات امسال و در حالی که می توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم این مهم میسر نشد اما در آغاز فصل بسیار خوب نتیجه گرفتیم.

عاشوری با اشاره به سرقت وسایل یکی از بازیکنان این تیم در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان  گفت: از این مسئله متاسف هستم و طبق بررسی ها ظاهرا این موضوع سابقه داشته اما لازم است دست اندرکاران فوتبال خوزستان شرایط امنیتی بهتری در ورزشگاه ایجاد کنند تا بازیکنان با خیال راحت فوتبال بازی کنند.

عاشوری گفت: داور دیدار امروز به خوبی بازی را مدیریت کرد و با شجاعت و دوندگی در صحنه ها حاضر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zklo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاشوری: استقلال خوزستان در دیدار با ما مستحق برد بود

اختصاصی/ ستاره خوشه طلایی؛ برگ برنده عاشوری در لیگ یک
وحیدعزیزی بهترین بازیکن دیدار خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر سیرجان