تاریخ انتشار: 1398/10/18 19:25
کد خبر: 75328

علی دایی سرمربی تیم ملی می‌شود یا قلعه‌نویی؟

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه خود دو گزینه علی دایی و امیر قلعه‌نویی را برای هدایت تیم ملی به بحث گذاشته است که در نهایت به دلیل اختلاف نظر قرار شده است موضوع با وزارت ورزش به مشورت گذاشته شود.
علی دایی سرمربی تیم ملی می‌شود یا قلعه‌نویی؟

امروز در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مقرر شد سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد. دو گزینه‌ای که در جلسه مطرح شده امیر قلعه‌نویی و علی دایی بوده‌اند.

در این جلسه بحث‌های زیادی انجام شده و بر اساس منابع خبری ایسنا بیشتر اعضای هیات رییسه که نزدیک به تیم‌های خاص هستند علاقه شدیدی داشته‌اند تا قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. آنها معتقد بوده‌اند با قلعه‌نویی راحت‌تر از علی دایی می‌شود کار کرد. در مقابل نیز اعضایی معتقد بوده‌اند علی دایی گزینه مناسب‌تری برای تیم ملی است.

همچنین حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال بعد از جلسه هیات رییسه، به وزارت ورزش رفته است تا درباره این موضوع با وزیر ورزش مشورت کند.

بر این اساس به احتمال زیاد یکی از میان قلعه‌نویی و دایی به عنوان سرمربی آینده تیم ملی معرفی خواهد شد واگر تحت هر شرایطی چنین اتفاقی رخ ندهد  شانس یحیی گل‌محمدی یا جواد نکونام جدی‌تر از بقیه مربیان داخلی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n8pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شرط عجیب برانکو برای فدراسیون فوتبال