تاریخ انتشار: 1398/10/21 10:45
کد خبر: 75079

باشگاه السد به جدایی ژاوی واکنش نشان داد

باشگاه قطری در اولین واکنش به گمانه زنی ها در خصوص بازگشت سرمربی اسپانیایی به کاتالان برای هدایت بارسلونا این اخبار و اتفاق را کاملا طبیعی و قابل پیش بینی دانست.
 باشگاه السد به جدایی ژاوی واکنش نشان داد

در شرایطی که با ادامه ناکامی های بارسلونا با هدایت ارنستو والورده هر روز برمیزان اخبار برکناری این مربی افزوده می شود دیروز خبرهایی به گوش رسید مبنی بر این که نماینده های بارسلونا با سفر به دوحه مذاکرات مفصلی با ژاوی هرناندز برای جانشینی والورده انجام دادند.

سرمربی حال حاضر السد که بنا به قرارداد امضا شده تا پایان سال 2021 سرمربی باشگاه قطری خواهد بود و در کنار آن به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت خواهد کرد در این مذاکرات آمادگی خود برای ترک دوحه و بازگشت به بارسلونا را اعلام کرده است گرچه هیچ مقام باشگاه محبوب ایالت کاتالان این موضوع را به صورت صریح تایید نکرد.

در واکنش به اوج گیری شایعات و گمانه زنی های اخیر ترکی علی مدیرفنی باشگاه السد به این موضوع واکنش نشان داد و تلویحا از آمادگی این باشگاه در راه بازگشت احتمالی ژاوی به بارسلونا پرده برداشت. ترکی علی گفت:«ژاوی در بارسلونا؛ این اتفاقی طبیعی است چون دیر یا زود باید شاهد این اتفاق باشیم. بارسلونا خانه اول ژای محسوب می شود و هرفردی سرانجام به خانه اول خود بازمی گردد. با این حال تنها می توانم بگویم ژاوی در حال حاضر سرمربی السد بوده و تا امروز هیچ مذاکره رسمی با بارسلونا نداشته است».

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6bzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد ژاوی زیر ذره بین کارشناسان!