تاریخ انتشار: 1398/10/22 12:24
کد خبر: 74952

مبلغ تقریبی قرارداد ویلموتس لو رفت!

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال حدود مبلغ قرارداد مارک ویلموتس را اعلام کرد.
مبلغ تقریبی قرارداد ویلموتس لو رفت!

ابراهیم شکوری صبح امروز در برنامه تلویزیونی شبکه سوم سیما حضور یافت و درباره مسائل مختلف فدراسیون فوتبال صحبت کرد. یکی از موضوعاتی که در این برنامه با ابراهیم شکوری مطرح شد، به ماجرای قرارداد مارک ویلموتس برمی گشت. درباره مبلغ این قرارداد بارها گمانه زنی های زیادی شده بود و جالب اینکه مسئولان فدراسیون هیچ کدام از اعداد مطرح شده را تایید نکردند. حالا اما امروز شکوری به طور تقریبی رقم قرارداد را لو داد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد ویلموتس و کادر او سالیانه 2 میلیون و 600 هزار یورو بوده، گفت: اگر ما رقم قرارداد را اعلام نکنیم بهتر است چون بندی در قرارداد وجود دارد که به ما اجازه این کار را نمی دهد ولی به این رقم نزدیک است. این رقم هم در دنیای فوتبال عددی نیست و اگر بدانید همسایگان ما قطر، امارات، عربستان و حتی عراق مبالغی که به کادرشان پرداخت می کنند چقدر است این را نمی گویید.

وی افزود: در زمان کی روش هم این مسائل بود ولی این را باید بگوییم که فدراسیون فوتبال مبلغ سرمربی تیم ملی را کاملا از فیفا دریافت می کند و هیچ مبلغی از بیت المال و داخل کشور هزینه نمی شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n8gw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ویلموتس محرمانه است؛از انتشار آن معذوریم!