تاریخ انتشار: 1398/10/22 12:30
کد خبر: 74951

تازه ترین خبرها از وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ارائه کرد.
تازه ترین خبرها از وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی

با گذشت چند ماه از جدایی مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال هنوز سرمربی جدید را انتخاب نکرده و بر این اساس گمانه زنی های زیادی انجام می شود. ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال صبح امروز میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود و توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون درباره ماجرای برانکو و اینکه آیا به ازای 500 هزار یورو سالیانه برای حضور در تیم ملی از او خواسته شده از نصف طلب پرسپولیس بگذرد و این موضوع باعث عصبانیت و قطع ارتباط او شده، گفت: من نمی دانم این مطالب از کجا می آید. در جریان این مسائل نیستم. صد در صد ایشان با فدراسیون در ارتباط است و اینکه او عصبانی شده یا خوشحال شده، مسائلی است که رسانه ها درست می کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا با گزینه های داخلی که اسامی شان مطرح می شود از جمله علی دایی، امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی مذاکره شده، توضیح داد: من همانطور که اسم گزینه خارجی را نیاوردم برای گزینه داخلی هم اسمی مطرح نمی کنم. قطعا مربیان داخلی بسیار توانمند هم که با رزومه شان سالها موفقیت شان را ثابت کرده اند جزو گزینه های ما هستند و تا پایان دی ماه اسم قطعی سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.  ما پیش بینی که از آینده داریم را در قرارداد لحاظ خواهیم کرد.

شکوری درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران، وضعیت برانکو و اینکه چرا علوی گفته بود ارتباط ما با برانکو قطع شده است، توضیح داد: من از گزینه خاصی اسم نمی برم و این کار حرفه ای نیست. ما هم گزینه های خارجی و هم داخلی داریم که اسامی شون محدود است و حرفه ای نیست از آنها نام ببرم چون روی قراردادشان تاثیرگذار است.

وی در پاسخ به اینکه چرا اسلامیان چهارشنبه اعلام کرد مربی تیم ملی قطعا ایرانی است، گفت: ایشان هم عضو هیات مدیره است و مطلبی که گفتند چیزی است که ایشان ذکر کرده است اما من می گویم گزینه ما هم داخلی و هم خارجی است و هرکدام به نفع فوتبال ایران باشد و روسای ما  تشخیص بدهند که به نفع فوتبال است انتخاب خواهد شد و بنده هم مسئولیت اجرایی کارهایشان،بحث اسکان و بلیت و قرارداد را دنبال خواهیم کرد. همه دغدغه شان این است که بهترین را انتخاب کنیم و همه می خواهند این تیم بدون دغدغه به جام جهانی راه پیدا کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j7qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبلغ تقریبی قرارداد ویلموتس لو رفت!