تاریخ انتشار: 1398/10/24 13:19
کد خبر: 74624

رقیب آبی ها از یک خطر بزرگ عبور کرد

رقیب احتمالی استقلال در پلی آف نهایی ACL2020 از یک خطر بزرگ عبور کرد تا برای بازی های حساس پیش رو بهترین ستاره خود را در اختیار داشته باشد.
رقیب آبی ها از یک خطر بزرگ عبور کرد

یاسین براهیمی مهاجم الجزایری و جدید باشگاه الریان که در تابستان با سرو صدای فراوان به جمع شاگردان دیگو آگری اروگوئه ای در دوحه پیوست با خوش شانسی از یک اتفاق تلخ جان سالم به در برد تا مشکلی برای همراهی باشگاه قطری در بازی های مهم پیش رو از جمله پلی آف آسیا نداشته باشد.

بنا به نوشته روزنامه استاد الدوحه یاسین براهیمی در جدال نیمه نهایی کاس قطر مقابل السد در دقیسقه 90 بازی با آسیب شدیدی در ناحیه مچ پای راست روبرو شد که همین اتفاق مانع حضور او در تمرینات روزهای گذشته شد. غیبت ادامه دار بهترین گلزن الریان در لیگ ستارگان این شائبه را به وجود آورد که ستاره الجزایری برای مدتی طولانی غایب خواهد بود اما بیانیه رسمی الریان این موضوع را انکار کرد.

در بیانیه منتشر شده پیرامون شرایط براهیمی آمده است:« یاسین با ضربه ای در ناحیه مچ پا روبرو شد که با بررسی های پزشکی دقیق تر مشکل او زیاد جدی تشخیص داده نشد تا جایی که سرمربی می تواند از این بازیکن در بازی هفته سیزدهم لیگ ستارگان همین طور پلی آف لیگ قهرمانان بهره ببرد».

غیبت یاسین براهیمی مهاجمی که تا اینجای فصل با زدن 10 گل یکی از مدعیان آقای گلی قطر و بهترین ستاره الریان بوده می توانست خبر خوبی برای استقلال و فرهاد مجیدی باشد اما با این بیانیه به نظر می رسد خطر از بیخ گوش ستاره رقیب احتمالی آبی ها گذشته و مهاجم الجزایری می تواند در بازی مهم پیش رو به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z8po

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو مراقب الریان باشد