تاریخ انتشار: 1398/11/05 00:45
لیگ قهرمانان آسیا؛
کد خبر: 73475

استقلال تهران ایران-الکویت کویت؛ فرمانده فرهاد در پی شکار کویتی ها در دبی

استقلال برای رسیدن به مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید از سد الکویت بگذرد.
استقلال تهران ایران-الکویت کویت؛ فرمانده فرهاد در پی شکار کویتی ها در دبی

در دیدار پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و الکویت به مصاف هم خواهند رفت.

استقلالی ها همه خوشحال بودند و ترکیب سرود قهرمانی با خوشحالی های پیاپی شیخ دیاباته همراه هواداران فضای عجیبی در استادیوم پیر آزادی به وجود آورده چند فصلی بود، در این چند ساله هیچکس آنقدر آنها را خوشحال ندیده بود اما شاید بدبین ترین هوادار استقلال هم فکرش را نمی کرد که چندماه بعد از بازی با شهر خودرو فرهاد مجیدی مرد اول نیمکت تیمشان باشد، اسماعیل خلیل زاده مدیرعامل و جایگاه آن ها در رده پنجم جدول لیگ نوزدهم باشد آنقدر حواشی و خطا های مدیریتی اطراف این تیم به وجود آمد که تا همه چیز مثل چند فصل گذشته برای آن ها به بدترین شکل ممکن ادامه پیدا کند پس از این اتفاقات هواداران استقلال منتظر بودند تا با یک بازی آسیایی در تهران به پیشواز تیم فرهاد بروند تا شاید باز هم روی روال پیروزی ها قرار بگیرند و مسائل قبلی را فراموش کنند اما پس از کش و قوس های فراوان حق میزبانی دیدار پلی آف هم از آن ها گرفته شد تا فرهاد در امارات کار خود را آغاز کند جایی که خاطرات خوبی از آن دارد.

استقلال از تقابل با نماینده‌های کویت خاطره بسیار خوبی دارد. اولین تقابل استقلال در سال 1350 و در چهارچوب مسابقات آسیایی بود که آن‌ها برابر العربی کویت با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و بعد از آن با شکست نماینده کره جنوبی به مقام سوم مسابقات رسیدند.

دومین تقابل این دو تیم نیز باز هم در جام باشگاه‌های آسیا رخ داد. در سال 1381 که الکویت به ایران آمد و در ورزشگاه آزادی برابر استقلال قرار گرفت. آبی‌ها در آن دیدار با دو گل فراز فاطمی و تک گل علیرضا اکبرپور حریف خود را شکست دادند.

و حالا در راه رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان ابتدا باید از سد الکویت بگذرد و سپس باید در قطر به مصاف الریان برود

الکویت در مرحله اول پلی آف از سد الفیصلی با نتیجه 2-1 در وقت اضافه گذشت و در گروه دوم جدول 8 تیمی کویت با 2 پیروزی و 4 شکست در رده هفتم قرار دارد و لیگ را با عملکرد خوبی آغاز نکرده است نکته جالب در مورد این تیم این است که آنها 5 بازز گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

استقلال ایران – الکویت کویت

امارات، ورزشگاه شباب الاهلی دبی
شنبه 5 بهمن 1398

ساعت: 17:50


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jazm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان بازیکن الکویت برای استقلال