تاریخ انتشار: 1398/11/06 11:50
کد خبر: 73326

رونمایی از شکار جدید و 10 میلیون دلاری قهرمان آسیا

رسانه های سعودی و مکزیکی از شکار جدید و 10 میلیون دلاری قهرمان آسیا رونمایی کردند.
رونمایی از شکار جدید و 10 میلیون دلاری قهرمان آسیا

در فاصله چند روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2020 رسانه های سعودی و مکزیکی از نهایی شدن انتقال ستاره آرژانتینی باشگاه مونتری به قهرمان آسیا خبر می دهند.به نوشته FUTBOLTOTAL که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های سعودی داشت نمایندگان الهلال در یک قدمی امضای قراردادی سه ساله با مهاجم آرژانتینی باشگاه مونتری مکزیک قرار دارند.

بنا به ادعای این رسانه فهد بن فایل نماینده الهلالی ها در آستانه توافق با روجریو فونیز مهاجم آرژانتینی مونتری قرار دارد که قراردادش در تابستان پیش رو با مکزیکی ها به پایان می رسد و آنها برای فروش این ستاره گلزن با رقم 5 میلیون دلار رضایت داده اند. الهلالی ها بعد از نمایش درخشان ستاره آرژانتینی در جام باشگاه های جهان تلاش خود برای خرید این بازیکن را آغاز کردند.

اسپورت 24 عربستان مدعی شد با خرید مهاجم آرژانتینی که با رقم 5 میلیون دلار و دستمزد خالص 5 میلیون دلار برای هر فصل راهی ریاض می شود تا در مجموع 10 میلیون دلار در سال اول هزینه روی دست باشگاه بگذارد، عمر الخریبین ستاره سوری و مرد سال آسیا 2017 از الهلال کنار گذاشته می شود تا قصه همکاری چند ساله او نیز بسته شود.

300

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z99g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب برای استقلال تهران؛ عمر الخریبین دیدار با استقلال را از دست داد