تاریخ انتشار: 1398/11/06 22:54
کد خبر: 73223

عنایتی:ما چیز اضافه ای از کسی نمی خواهیم و فقط حق مان را می خواهیم

سرمربی سرخپوشان می گوید داورها در هفته های گذشته چند پنالتی به نفع این تیم نگرفته اند.
عنایتی:ما چیز اضافه ای از کسی نمی خواهیم و فقط حق مان را می خواهیم

رضا عنایتی بعد از تساوی 2 بر 2 برابر مس کرمان گفت: چند هفته ای است که تحت تاثیر شرایط داوری هستیم، در این 4 هفته که من در خدمت سرخپوشان هستم حدود 4 یا 5 پنالتی برای ما گرفته نشد. من نمی دانم ما باید چه کار کنیم تا نتیجه کارمان را بگیریم. داوران باید کمی دقت کنند.

او در مورد درگیری کادرفنی سرخپوشان با کادرفنی مس هم گفت: من فکر می کنم در لیگ یک تیم هایی که نیمکت شان بیشتر داد می زنند بیشتر از داور امتیاز می گیرند. ما چیز اضافه ای از کسی نمی خواهیم و فقط حق مان را می خواهیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد شرایط سرخپوشان هم گفت: ما حرف مان را در زمین می زنیم، برابر گل ریحان که مدعی صعود است نصفه موقعیت هم به این تیم ندادیم و برابر ملوان هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم. امروز بازی با مس هم من اصلا نفهمیدم گل اول را چطور  زدند و تمام 90 دقیقه بازی دست ما بود. در نیمه اول دو پنالتی به نفع ما گرفته نشد و این بازیکنان ما را عصبی کرد. این صحنه را می خواهیم به کمیته داوران بفرستیم که متوجه شوند ما الکی عصبانی نمی شویم.

عنایتی در مورد اینکه مجتبی حسینی، سرمربی مس هم به داوری اعتراض داشت گفت: دوستان شاید معترضند که چرا پنالتی های ما گرفته نشد. آنها هم به ما حق می دهند و گرنه حتی یک صحنه هم داور به ضرر آنها سوت نزد.

سرمربی سرخپوشان در مورد اعتراض های پرتعداد به داوری در لیگ یک هم می گوید: تجربه ای که در لیگ یک بدست آوردم، که هر نیمکتی که صدا کلف داشته باشد خوب است. اینطور باشد ماهم باید چهار پنج صدا کلفت روی نیمکت مان استخدام کنیم. در شان من نیست در مورد داوری داد و فریاد کنیم ولی مثل اینکه در لیگ یک باید این کار را کرد.

عنایتی در مورد تجربه هدایت تیمش از روی سکوها گفت: خیلی سخت بود و فکر می کنم روی گل دوم نبود من حس شد و به ما ضربه زد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxjkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخپوشان پاکدشت-نود ارومیه؛جدال برترین خط حمله با بهترین خط دفاعی رقابت ها!