تاریخ انتشار: 1398/11/18 10:00
کد خبر: 71799

محمدخانی: تصمیم مجیدی در مورد قائدی خطرساز شد

گلزن اسبق پرسپولیس گفت: یحیی تعویض‌های خوبی را انجام داد، وقتی بشار به زمین آمد گل زد و پاس‌های خوبی را هم به هم‌تیمی‌های خودش داد.
محمدخانی: تصمیم مجیدی در مورد قائدی خطرساز شد

ناصر محمدخانی در خصوص بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: برای هر دو تیم بازی سختی بود. هر دو تیم نمی‌خواستند بازنده باشند. استقلال می‌خواست فاصله را با صدر جدول کم کند و نیاز به برد داشت اما نتوانست از گل برتری خودش محافظت کند.

وی افزود: هر دو تیم بازی را محتاط شروع کردند و در نیمه اول توپ بیشتر در مرکز زمین بود. نتیجه خوبی برای پرسپولیس به دست آمد اما برای استقلال که می‌خواست فاصله خودش را با صدر جدول کمتر کند نتیجه خوبی نبود. در نیمه اول بازی متعادلی انجام شد. پرسپولیس یک موقعیت داشت و آن را تبدیل به گل کرد استقلال هم موقعیت خودش را تبدیل به گل کرد. در اوایل بازی هر دو تیم مقداری ترس داشتند و آمده بودند که گل نخوردند. آن‌ها می‌خواستند 15-20 دقیقه اول را کنترل کنند و به نظر من تساوی یک-یک در پایان نیمه اول حق هر دو تیم بود.

محمدخانی در خصوص روند بازی در نیمه دوم عنوان کرد: در نیمه دوم استقلال بعد از گلی که به ثمر رساند عقب رفت و همین باعث شد که توپ و میدان به دست پرسپولیس بیفتد و فشار را روی استقلال زیاد کرد. مدافعان استقلال در طول نیمه دوم اشتباهاتی داشتند و فشار پرسپولیس رفته‌رفته آنقدر زیاد شد که اشتباهات مدافعان استقلال در نهایت منجر به باز شدن دروازه آن‌ها شد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در رقابت های این فصل تصریح کرد: پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد. ۵ امتیاز با تیم دنبال کننده و ۸ امتیاز با تیم استقلال فاصله دارد. شرایط روحی تیم خوب است و بازیکنان تمرکز بالایی دارند. شرایط مالی تیم هم خوب است و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. اگر پرسپولیس با این روند و با همین منوال پیش برود تیمی نمی‌تواند به آن برسد مگر اینکه اتفاقاتی بیفتد که در فوتبال غیرقابل پیش‌بینی هستند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تاثیر یحیی گل‌محمدی روی این تیم عنوان کرد: پرسپولیس با حضور او حمله‌ای‌تر شده، او دو مهاجم را در جلوی تیم می‌گذارد در حالیکه قبلاً پرسپولیس با یک مهاجم بازی می کرد و یک مهاجم هم در سایه داشت که زمان زیادی از بازی صرف این می‌شد تا دو مهاجم به هم برسند اما الان هجومی‌تر شده و قدرت بیشتری در خط حمله پیدا کرده است.

محمدخانی در مورد تعویض‌های سرمربی پرسپولیس مقابل استقلال تصریح کرد: او تعویض‌های خوبی را انجام داد. وقتی بشار به زمین آمد گل زد و پاس‌های خوبی را هم به هم‌تیمی‌های خودش داد، ضمن اینکه سانترهای خوبی را هم انجام داد. پرسپولیس گل خورده بود و یحیی باید تیم را هجومی می‌کرد. تعویض‌های او باعث شد که استقلال عقب برود، ضمن اینکه تصمیم مجیدی در تعویض قائدی به نظرم برای استقلال خطرساز شد. شاید خستگی بازیکن بوده یا دلایل دیگر، به هر حال تصمیم سرمربی آنها بود اما خروج قائدی باعث شد که پرسپولیس فشار بیشتری را روی حریف ایجاد کند.

وی در مورد حضور استوکس در زمین و تاثیرش در فاز هجومی پرسپولیس اظهار داشت: استوکس تازه نفس بود. به نظر من اوساگونا خسته شده بود چون دوندگی زیادی داشت و مدافعین استقلال را خسته کرد. نیاز بود که یک مهاجم سرحال وارد زمین شود تا فشار بیشتری را روی حریف وارد کند.

محمدخانی در مورد تعویض انصاری با نادری گفت: نادری بازیکن تکنیکی‌تر و دریبل‌زن است. انصاری کمتر در حمله شرکت می‌کرد، ضمن اینکه اشتباهاتی هم داشت. به هر حال تیم در نتیجه عقب بود و نیاز بود که بازیکنان کناری هم در حمله حاضر بشوند تا فشار بیشتری به حریف وارد شود. تیم نیاز به گل داشت و به نظرم سرمربی تعویض‌های خوبی انجام داد تا تیمش گل خورده را جبران کند.

مهاجم اسبق سرخپوشان تهران در مورد اینکه آیا پرسپولیس مقابل استقلال نقطه ضعفی داشت عنوان کرد: خیر، در مجموع تیم خوب بازی کرد اما تعلل مدافعان پرسپولیس روی گل هایی که دریافت کرد تاثیر داشت. آن‌ها نباید به راحتی به مهاجمان استقلال فضا می‌دادند و این مسئله به خصوص روی گل دوم استقلال و نفوذ قائدی دیده شد. خط دفاع پرسپولیس اشتباهات فردی داشت که باعث شد حریف دوبار به گل برسد اما در کل این نتیجه راضی کننده بود و پرسپولیس از سه بازی، دو برد را به دست آورد و شب گذشته هم بازی باخته را با نتیجه مساوی به پایان رساند که به نظر من نتیجه خوبی در یک بازی سخت و سنگین بود.

محمدخانی در مورد بازی بعدی سرخپوشان مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: این تیم خیلی خوب، گردن کلفت و چند ملیتی است. آن‌ها از بازیکنان برزیلی و آفریقایی استفاده می کنند و تیم متمولی هستند که پشتشان امیر قطر است. الدحیل به راحتی بازیکن می‌گیرد اما پرسپولیس همیشه به دنبال پول است که آن‌ها این مشکل را ندارند. در صورتی که اینجا سرمربی علاوه بر مسائل فنی باید به فکر بازیکن تیمش، پول بازیکنان قراردادهای آن‌ها و همچنین قرارداد خودش و دیگر اعضای کادر فنی هم باشد. پرسپولیس مقابل الدحیل بازی سختی دارد اما می‌تواند از پس این تیم بر بیاید ضمن اینکه شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و همچنین جام حذفی نسبت به تیم‌های دیگر بیشتر است به شرط اینکه اتفاق خاصی نیفتد و حادثه‌ای پیش نیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j6nn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس ۱۰ نفره به صدر رسید