تاریخ انتشار: 1398/11/21 01:29
کد خبر: 71494

ضعیف ترین خط هجومی لیگ دو در البرز / یک امتیاز نتیجه کار شاه محمدی در سه هفته گذشته

تیم فوتبال شهدای زرکان علی رغم هزینه ها و حمایت های مالک باشگاه، نتوانسته است انتظارات را بر آورده کند.
ضعیف ترین خط هجومی لیگ دو در البرز / یک امتیاز نتیجه کار شاه محمدی در سه هفته گذشته

به گزارش فرتاک ورزشی، امیررضا رضایی: تیم شهدای رزکان که با درخشش در لیگ دسته سوم توانست به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کند، امیدهای فراوانی برای خود متصور بود تا بتواند روند رو به رشد  خود را حفظ کرده و حتی نیم نگاهی به لیگ دسته اول داشته باشد، در حالی که نتایج این تیم تا الان در لیگ دو نا امید کننده بوده است.

رزکانی ها که از لحاظ مالی شرایط بسیار مطلوبی برخوردار هستند و مالک این تیم در حد توان شرایط را برای حضور موفقیت آمیز آنها فراهم نموده است، از ابتدای فصل نتایج ضعیفی گرفتند و نتوانستند رضایت مالک باشگاه را جلب کنند.

روند منفی رزکانی ها تا جایی ادامه داشت که مدیران باشگاه دست به تغییر بر روی نیمکت این تیم زدند و جمشید شاه‌محمدی را بعنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند و در کنار آن از اصغر مدیرروستا بعنوان مدیر فنی استفاده کردند تا شاید بتوانند از بحران های به وجود آمده رها شده و شایط خود را در جدول مسابقات بهتر نمایند.

اما این تغییرات دردی از البرزی ها دوا نکرد و با این اوصاف روز به روز به سمت رده های پایینی جدول حرکت می‌کنند، سفیدپوشان شهر کرج در سه هفته گذشته تنها ۱ امتیاز کسب کرده‌اند که نشان از عملکرد ضعیف شاه‌محمدی در این تیم دارد.

خط حمله البرزی ها تا پایان هفته هجدهم توانسته اند 12گل بزنند، آماری نگران کننده که آنها را ضعیف ترین تیم از این نظر در بین تمامی تیم های لیگ دسته دوم معرفی کرده است و این در حالی می باشد که کادر فنی این تیم با زوج شاه محمدی و مدیرروستا، از بهترین مهاجم های سطح اول فوتبال ایران بوده اند، اما آنها نتوانسته اند حتی در تخصصی که دارند، شاگردان خود را به خوبی هدایت کنند.

با توجه به نتایج بسیار ضعیف شاگردان شاه‌محمدی، نماینده استان البرز در رده دهم جدول گروه ب لیگ دسته دوم جای گرفته است.

پس از شکست این تیم برابر شهرداری ماهشهر هواداران پرشور البرزی به آینده تیم خود امید چندانی ندارند، حال باید دید در ادامه رقابت ها شهدای رزکان با شاه‌محمدی چه نتایجی کسب خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzxje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قنبری: وضعیت استقلال خوزستان و سپیدرود شبیه به هم است