تاریخ انتشار: 1398/11/21 11:42
کد خبر: 71459

کامیابی‌نیا: امیدوارم دوباره به فینال آسیا برویم

اگر همگی دست به دست هم بدهیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم چرا که این تیم پتانسیل موفقیت در آسیا را دارد.
کامیابی‌نیا: امیدوارم دوباره به فینال آسیا برویم

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کامیابی‌نیا  در خصوص دربی ۹۲ و آمادگی سرخ‌پوشان برای بازی مقابل الدحیل صحبت‌هایی کرد که می‌خوانید.

دربی ۹۲ به پایان رسید. فکر می‌کنی عملکرد پرسپولیس در این بازی راضی کننده بود؟

 با همه استرس‌هایی که برای این بازی وجود داشت، فکر می‌کنم توانستیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم و همچنان با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستیم. با این تساوی استقلال را هم پایین‌تر از خودمان نگه داشتیم و توانستیم صدرنشینی‌مان را در لیگ برتر ادامه دهیم. به هر حال با همه حساسیت‌هایی که وجود داشت بازی با استقلال به پایان رسید و ما دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم. هر چند که این بازی برای ما حساس بود اما حالا همه تمرکز ما روی بازی با الدحیل است چرا که بازی مهمی برای ما به حساب می‌آید. می‌خواهیم در این بازی عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه دهیم و بتوانیم دست پر و با سه امتیاز به تهران برگردیم.

در الدوحیل همه نگاه‌ها به مانژوکیچ است. فکر می‌کنی در تقابل او با بازیکنان پرسپولیس موفقیت به سود کدام تیم باشد؟

ببینید تیم‌های قطری در این سال‌ها همگی بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند. تیم السد و الدحیل سرآمد تیم‌های قطری هستند که هر سال با یک برنامه ریزی و بودجه مناسب، بازیکنان خیلی خوبی به خدمت می‌گیرند. فکر می‌کنم کادرفنی ما آنالیز خیلی خوبی از این تیم انجام داده‌اند و همه ما امیدوار هستیم که بتوانیم الدوحیل را شکست دهیم و دست پر به تهران برگردیم؛ هر چند که آنها حریف خطرناکی برای ما هستند اما ما با تمرکز بالا می‌توانیم با امتیاز به تهران برگردیم. به هر حال در تورنمنت‌های این چنینی اولین بازی بسیار مهم است و امیدوارم که بتوانیم در گام اول موفق باشیم.

پرسپولیس از الدحیل خاطرات خوبی دارد و شاید این مسئله امید زیادی به هواداران پرسپولیس بدهد.

صد در صد ما خاطرات خیلی خوبی از این تیم داریم که آخرین آن، برد مقابل این تیم و آن کامبک رویایی بود که توانستیم در تهران با ۳ گل الدحیل را شکست دهیم. ما تا به حال ۶ بار با این تیم بازی کردیم که ۳ بار برنده شدیم، دو بازی به سود الدوحیل به پایان رسید و یک بار هم مساوی کردیم اما تا جایی که من به یاد دارم همیشه رقابت پرسپولیس و الدوحیل جذاب بوده که شاید جالب ترین و دیدنی ترین بازی آخرین بازی‌ در تهران بود که ما توانستیم در حالی که یک گل از الدوحیل عقب بودیم به بازی برگردیم و به نیمه‌نهایی آسیا برویم. امیدوارم دوباره خاطرات خوب برای همه ما زنده شود. خوشبختانه کادر فنی خیلی خوب و بازیکنان فوق العاده‌ای داریم و امیدوارم با تمرکز بالا بتوانیم با امتیاز از این بازی سخت به تهران برگردیم.

پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت. به جز فصل گذشته که در مرحله گروهی حذف شدید فکر می‌کنی امسال چه اتفاقی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رخ بدهد؟

به هر حال شرایط سخت است و ما در این روزها خوب تمرین کردیم و ریکاوری مناسبی انجام دادیم هر چند که فشار بازی‌ها بالاست و ما هر ۵ روز یک بار بازی می‌کنیم. باید ریکاوری خوبی انجام دهیم تا فشار زیادی به بدن بازیکنان وارد نشود. کادر فنی هم توانست در این مدت با برنامه‌ریزی مناسب به نحو احسن بدن ‌بچه‌ها را آماده کند.  امیدوارم که امسال هم بتوانیم مثل دو فصل قبل در آسیا موفق باشیم و تاریخ را دوباره تکرار کنیم و بتوانیم یک پای فینال قهرمانان آسیا باشیم. همه هدف ما خوشحالی هواداران پرسپولیس است و مطمئناً با تمرین و تمرکز بیشتر این اتفاق با این تیم شدنی است. در پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند و آقای انصاری‌فرد و همکارانش هم در باشگاه تلاش زیادی می‌کنند تا مشکلات برطرف شود. مطمئناً اگر همگی دست به دست هم بدهیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم چرا که این تیم پتانسیل موفقیت در آسیا را دارد.

پیش‌بینی‌ات از بازی با الدحیل چیست؟

به نظر من بازی خیلی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. البته من نمی‌توانم از حالا نظری در خصوص این بازی انجام دهم اما امیدوارم که بتوانیم با تمرینات خوب به هدفی که داریم برسیم. مطمئنا اگر در این بازی گل نخوریم می‌توانیم دروازه الدوحیل را باز کنیم و امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد. ما تیم خیلی خوبی داریم و با تمرکز و تلاش زیاد می‌توانیم الدحیل را در خانه‌اش شکست دهیم هر چند که کار سختی است اما نشدنی نیست. تلاش همه ما در روزهای اخیر این بوده که بتوانیم موفقیت خودمان را در آسیا باز هم تکرار کنیم. درقطر هم تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهیم تا باعث شادی هواداران شده و با امتیاز به تهران برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmwe8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کالدرون: استراماچونی را درک می‌کنم، اما من تصمیم دیگری گرفتم