تاریخ انتشار: 1398/11/27 00:59
کد خبر: 70770

کریمی : بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم / از نفت امیدیه شناخت کامل داریم

سرمربی شهدای رزکان البرز در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: در بازی برابر نفت امیدیه به‌دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
کریمی : بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم / از نفت امیدیه شناخت کامل داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، محسن کریمی سرمربی تیم شهدای رزکان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : در نیم فصل نخست مسئولیت فنی تیم بر عهده بنده بوده است که بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم، در هر بازی بالای ۱۰ موقعیت ایجاد میکردیم که متاسفانه تبدیل به گل نمی‌شد.

وی افزود : در نیم فصل دوم باتوجه به مشغله کاری که داشتیم ترجیح دادم که در کنار تیم نباشم و مسئولیت تیم به آقای مدیرروستا و آقای شاه‌محمدی سپرده شد که امیدوار بودیم با جذب چند بازیکن شرایط تیم تغییر کند که متاسفانه تیم در چند بازی نخست با بدشانسی مواجه شد و نتایج لازم کسب نشد.

کریمی در ادامه گفت : چند روزی است که مسئولیت فنی تیم بار دیگر به بنده سپرده شده است، تیم شهدای رزکان شرایط خوبی دارد و بازیکنان با کیفیتی نیز جذب کرده‌ایم که امیدواریم شرایط تیم را تغییر دهیم.

وی افزود: این فصل تیم‌های خوبی در لیگ دسته دوم حضور دارند، شرایط جدول به صورتی است که تا پایان هفته ۲۶ نمی توانیم صعود کننده ها و سقوط کننده ها را پیش‌بینی کنیم.

سرمربی شهدای رزکان در ادامه افزود : با شناختی که از نفت امیدیه داریم منتظر یک بازی دشوار هستیم، سرمربی این تیم یکی از دوستان نزدیک بنده است و شناخت کاملی از نفت امیدیه دارم.

محسن کریمی در پایان گفت : در چند هفته گذشته از سوی داوری ها ضربه خوردیم و امتیازات زیادی را داور ها از ما گرفته‌اند، تیم ما یک تیم خصوصی است و وابستگی به هیچ جایی ندارد و از جیب خودمان برای فوتبال هزینه می‌کنیم، امیدوارم مسئولین برگزاری مسابقات بر روی داوری ها نظارت جدی داشته باشند تا آن اتفاقات تکرار نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzj6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعودی که دیگر سخت شد/مهابادی و افت در نیم فصل دوم!
فجر سپاسی با برد غریبه شد؛