تاریخ انتشار: 1398/12/08 10:59
کد خبر: 69441

السد-العین؛بدون تماشاگر!

روزنامه اماراتی مدعی شد که به احتمال خیلی زیاد دیدار العین با السد بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
السد-العین؛بدون تماشاگر!

و به نقل از الوطن، شیوع ویروس کرونا در کشورهای آسیایی لیگ قهرمانان آسیا را تحت شعاع قرار داده است.

در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در این زمینه به گوش رسیده است. بعضی از رسانه ها از تعویق این بازی ها و یا برگزاری آنها بدون تماشاگر سخن به میان آورده اند. بعضی ها پا را از این فراتر گذاشته اند و از لغو کامل بازی ها در فصل 2020 به خاطر ویروس کرونا نوشته اند و بعضی هم مثل رسانه های عربستانی از حذف تیم های چینی و ایرانی سخن به میان آورده اند این درحالی است که AFC هنوز واکنشی رسمی از خود نشان نداده است.

روزنامه الوطن قطر نوشت که این کشور به خاطر نبود کرونا مشکلی برابر میزبانی و برگزاری بازی ها با حضور تماشاگران ندارد و قطعا دیدار الدحیل برابر الشارجه با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

اما همین روزنامه قطری تاکید کرد که دیدار السد با العین که قرار است در ورزشگاه خانگی العین برگزار شود با توجه به شیوع ویروس کرونا در امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

دیگر دیدار این گروه بین النصر و سپاهان خواهد بود و رسانه های سعودی تاکید کردند که فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال این است که این بازی به تاخیر افتد.

آنچه که روشن است این است که ادامه لیگ قهرمانان آسیا در هاله ای از ابهام است و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیاز به تصمیمی جامع و فوری در این زمینه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q96np

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خالد عیسی از هواداران العین عذرخواهی کرد