تاریخ انتشار: 1398/12/09 00:24
فاجعه درخط دفاعی کهکشانی ها:
کد خبر: 69319

پاشنه آشیلی بنام خط دفاعی

پاشنه آشیلی بنام خط دفاعی

شاگردان زیدان در چهار دیدار از پنج دیدار اخیرشان نتایجی مایوس کننده و قابل تاملی داشتند.آنها که یکی دو  ماه از استحکام و انسجام بسیار خوبی درخط دفاعی برخوردار بودند،بناگاه این دیوار و ستون بتونی تیم، فرو ریخت تا همه داشته های لوس بلانکوس را چون سیلابی ویرانگر  با خود به قعر دره ببرد و  سرنوست نامعلومی را مقابل زیدان وشاگردانش قرار دهد.

کهکشانی ها پس از اینکه با چهار گل توسط سوسیه داد در سانتیاگوبرنابئو درهم کوبیده شدند، وداعی تلخ با کوپا دل ری داشتند.

آنها در دیداری دیگر این بار در لالیگا مجددا در سانتیاگو برنابئو مقابل سلتاویگوی ته جدولی تن به نتیجه ی تساوی ۲-۲ دادند،تا ففاصله آنها با آبی اناری به یک امتیاز برسد و خطر بشدت احساس کنند.

گرچه کهکشانی ها در  پامپلونا توانستند اوساسونا را ۴-۱شکست دهند،اما چند روز بعد در زمین تیم معمولی لوانته با یک گل تن به شکست دادند تا صدر جدول را دو دستی به بارسلونا تقدیم کنند.

کهکشانی ها در پنجمین دیدارشان که ازقضا درلیگ قهرمانان اروپا که در آن تخصص ویژه دارند، مقابل من سیتی این بار هم در سانتیاگوبرنابئو ،با نتیجه ناامید کننده ۲-۱ شکست خوردند تا صعود آنها به مرحله بعدی بشدت کاهش یابد.

نکته قابل تامل در این پنج دیدار اخیر رئال مادرید، ضعف مفرط و مشهود درخط دفاعی و دفاع تیمی آنهاست.

دریافت ۱۰ گل طی ۵ بازی، نشان از مشکلات فراوانی در این خط دارد که زیدان در این مدت نتوانسته نقاط ضعف موجود درآن را شناسایی کند و طبیعتا راهکار و راه حل منطقی و مناسبی نیز برای ترمیم ساختار آن درنظر نگرفته و قطعا بکار نگرفته است.

ازطرفی شاگردان زیدان در تمامی آن پنج دیدار اخیرشان، نتوانسته اند که حتی یک کلین شیت داشته باشند.

مهاجمین رئال مادرید از پنج دیدار گذشته خود ،موفق شده اند که ۱۰ گل بثمر برسانند،اما آنها مقابل لوانته قادر نبودند که دروازه این تیم متوسط را باز کنند تا تیم زیدان در این مدت هم در فاز دفاعی لنگ بزند و هم درغیاب رونالدو،مهاجمین آن نتوانسته اند جورکش ضعف خط دفاعی خود را باشند.

برای تیم مانند رئال مادرید ثبت ده گل در پنج بازی ،آمار جالبی نیست،هرچند فاجعه در خطی است که طی پنج بازی ،آمار دریافت دو گل درهر بازی را نشان می دهد.فاجعه ای بنام خط دفاعی!!!

آیا کهکشانی ها ،پس از خروج از کوپا دل ری و نتیجه ی ناامید کننده ای که برابر من سیتی درخانه کسب کردند که ممکن است صعود آنها را برای مرحله بعدی کم رنگ کرده باشد،قادر خواهند بود که با بارسلونا و‌مسی برای فتح لالیگا،رقابت کند؟

دیدار این هفته الکلاسیکو که بازهم در سانتیاگوبرنابئو،بهشت چند سال اخیز بارسلونا، برگزار میشود،خیلی چیزها را مشخص می کند.بنابراین باید

 در انتظار این دیدار حساس و حیاتی ماند.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdxgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخت است ولی در منچستر جبران می کنیم
کاسیمیرو: