تاریخ انتشار: 1398/12/23 18:51
کد خبر: 67785

محمدی: امیدوارم این عنوان برای لحظه ای هم که شده باعث خوشحالی هموطنان عزیزم شده باشد

با اعلام سایت فوتسال پلنت، نام دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از 10 دروازه بان برتر در سال 2019 معرفی شد.
محمدی: امیدوارم این عنوان برای لحظه ای هم که شده باعث خوشحالی هموطنان عزیزم شده باشد

سپهر محمدی بعد از قرار گرفتن در جمع 10 دروازه بان برتر دنیا در گفت و گویی با "ورزش سه" گفت: با این توضیح که همه دروازه بان های ایرانی لایق حضور در جمع برترین های دنیا هستند باید بگویم که خیلی خوشحالم که به عنوان یک دروازه بان ایرانی در جمع گلرهای برتر دنیا قرار دارم.

او در ادامه گفت: امیدوارم این عنوان برای لحظه ای هم که شده باعث خوشحالی هموطنان عزیزم شده باشد تا لابلای این خبرهای عجیب و ناخوشایند خبر خوشحال کننده ای برای آنها به حساب بیاید.

دروازه بان تیم گازپروم روسیه در ادامه گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که در کشور عزیزمان به وجود آمده است که امیدوارم مردم به توصیه‌های ایمنی در این رابطه گوش کنند و با ماندن در خانه و مسافرت نکردن باعث شوند تا زنجیره این بیماری قطع شود و هر چه سریعتر ایران به حالت آرام و عادی خود برگردد.

یکی از 10 دروازه بان برتر دنیا در پایان گفت: از هموطنان عزیزم می خواهم تا در روزهای پیش رو با حضور در کنار خانواده، خواندن کتاب و فیلم دیدن تعطیلات را پشت سر بگذارند تا این روزها سپری شود. از همه پزشکان و پرستاران که در خط اول مبارزه با این ویروس هستند و جان خود را به خطر می‌اندازند تشکر می کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mowlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهم‌ترین مشکل فوتسال، کمبود حامی مالی است/حامیان مالی دیگر به ورزش ورود نمی‌کنند!