تاریخ انتشار: 1398/12/24 22:10
کد خبر: 67641

امکان دارد لیگ کاملا تعطیل شود!

مهدی شریفی ستاره تیم سومقاییت توضیحات جالبی را در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور آذربایجان و تاثیر آن بر لیگ این کشور ارائه کرد.
امکان دارد لیگ کاملا تعطیل شود!

از دو روز پیش نخستین موارد مرگ به خاطر کرونا در کشور آذربایجان نیز گزارش شد و به همین خاطر لیگ برتر فوتبال این کشور نیز به حالت تعطیلی درآمد. حالا مهدی شریفی در گفتگو با خبرنگار ما توضیحات جالبی را درباره این بیماری و تاثیر آن بر کشور آذربایجان و فوتبال این کشور خبر داد.

 

* اول گفتند بدون تماشاگر و بعد لغو شد

از اول هفته زمزمه‌هایی بود که حدود ۱۵ نفر اینجا کرونا گرفته‌اند و در قرنطینه کامل هستند. این خبر که آمد به ما گفتند که بازی این هفته ما بدون تماشاگر است، ما دیروز باید به هتل می‌رفتیم چون امروز بازی داشتیم اما دو شب قبل به ما گفتند که نیایید و بازی کنسل است.

 

* امکان دارد لیگ کاملا تعطیل شود

به ما اعلام کردند که فعلا چهار روز تمرینات تعطیل است چون چهار روز دیگر جلسه ای برگزار می شود که در آن قرار است تصمیم گیری کنند که داستان پریمیر لیگ ما چجوری است، می‌خواهند برگزار کنند یا اینکه لیگ همین جا تمام شود. چون خیلی جان مردم و ورزشکارانشان مهم است و خطر را جدی گرفته اند.

 

* از یک ماه قبل کرونا را کنترل کردند

ما از یک ماه قبل که میخواستیم وارد باکو شویم دوربین های حرارتی وجود داشت که کاملا درجه تب را اندازه می‌گرفت که اگر خطری بود اجازه ورود به کشور نمیدادند و به بازیکنان اعلام کرده اند هر کس که میخواهد به کشورش برود باید ۱۵ روز در قرنطینه باشد

 

* ماسک و دستکش به آسانی پیدا می‌شود

فکر میکنم تمام پرواز ها کنسل است و باکو هیچ ورودی ای نداشته و در حال پیشگیری هستند و فروشگاه ها و مکان هایی که مردم تجمع می کنند تعطیل کرده اند. با وجود این که کلا ده پانزده گرفته اند و آنها هم در قرنطینه هستند اما سریع پیشگیری کرده اند و جدی گرفته اند. ماسک و دستکش هم راحت گیر می آید و من هم تهیه کرده ام و خدا رو شکر اینجا شیوع پیدا نکرده است.

 

* کرونا خطرناک است؛ مراقب باشید

در ایران هم امیدوارم با همدلی مردم و صد برابر کمک مسئولین یک فکری برای این قضیه بشود. چون خیلی خطرناک است من خانواده ام و دوستانم در ایران هستند و خیلی نگرانم و هر ثاینه دارم سراغشان را میگیرم و احوالشان را می پرسم چون خیلی خطرناک است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q78op

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو تمام رویدادهای ورزشی در سراسر جهان