تاریخ انتشار: 1398/12/25 21:41
کد خبر: 67536

ترابزون در غیاب حسینی صدرنشین ماند

ترابزون اسپور در غیاب ملی پوش ایرانی خود مقابل باشاک‌شهیر به تساوی رسید و صدرنشین ماند.
ترابزون در غیاب حسینی صدرنشین ماند

در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که مثل ۶ مسابقه اخیرش سید مجید حسینی را در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم مدیکال پارک مقابل باشاک‌شهیر رده دومی قرار گرفت.

ترابزون اسپور که در امتیاز ۵۲ با باشاک‌شهیر استانبول برابر بود، اما به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار داشت، برای کسب پیروزی خانگی تلاش می‌کرد تا با خیال آسوده‌تر رده اول بماند، اما تلاش دو تیم در نیمه اول بدون گل خاتمه یافت.

دمبابا، مهاجم سنگالی پیشین چلسی و کنونی باشاک‌شهیر در دقیقه ۵۶ دروازه ترابزون اسپور را باز کرد تا تیمش در این مسابقه مهم پیش بیفتد و شانس برتری پیدا کند.

اما برتری باشاک‌شهیر خیلی ادامه پیدا نکرد و یاران حسینی در دقیقه ۶۳ با گل به خودی مارتین اشکرتل، مدافع اسبق لیورپول به گل تساوی رسیدند تا از خطر شکست خانگی فرار کنند.

تساوی یک بر یک ترابزون اسپور و باشاک‌شهیر تا پایان مسابقه پابرجا ماند و دو تیم با این نتیجه به کارشان پایان دادند تا یاران حسینی ۵۳ امتیازی شوند و با تفاضل گل بهتر نسبت به حریف‌شان همچنان صدرنشین جدول سوپر لیگ ترکیه بمانند.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور که در ۶ مسابقه گذشته تیمش در چهار بازی به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست و در دو مسابقه نیز جزو نفرات ذخیره حضور داشته، امروز هم تا پایان بازی با باشاک‌شهیر نیمکت‌نشین بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrvz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی به بازی با قونیه اسپور نمی رسد