تاریخ انتشار: 1398/12/28 10:36
کد خبر: 67308

ستاره نام آشنا در اقدامی جنجالی، ترابزون اسپور را ترک کرد

جان اوبی میکل، ستاره نیجریه‌ای باشگاه ترابزون ترکیه به دلیل ترس از ویروس کرونا و تعطیل نشدن سوپرلیگ ترکیه، در اقدامی جنجالی، ترابزون اسپور را ترک کرد.
ستاره نام آشنا در اقدامی جنجالی، ترابزون اسپور را ترک کرد

جان اوبی میکل، ستاره نام‌آشنای نیجریه‌ای که بازیکن باشگاه ترکیه‌ای ترابزون‌اسپور بود چند روز پیش انتقاد تندی از مقامات فوتبال ترکیه به عمل آورد و گفت درحالیکه ویروس کرونا تا این حد خطرناک شده است چرا لیگ فوتبال ترکیه نباید تعطیل شود. دیروز اما سرانجام کاسه صبر میکل لبریز شد و او در اقدامی جنجالی، باشگاه ترابزون را ترک کرد.

جان اوبی میکل تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد به ترابزون پیوست و با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرد. بر اساس اعلام رسانه‌های ترکیه، دو طرف برای فسخ قرارداد اوبی میکل به توافق رسیده‌اند و این ستاره نیجریه‌ای به دلیل ترس و نگرانی از ابتلایش به ویروس کرونا این باشگاه ترکیه‌ای را ترک کرده است.

اوبی میکل در روزهای اخیر اعلام کرد که در حالی که ویروس کرونا تا این حد در دنیا شیوع پیدا کرده نمی‌خواهد در چنین شرایطی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و حاضر است باقیمانده دستمزدهای خود تا پایان قراردادش را واگذار کند تا باشگاه به او اجازه دهد که از این تیم جدا شود.

در حال حاضر مسابقات فوتبال در ترکیه همچنان در حال انجام است و دولت ترکیه اخیرا تاکید کره که مسابقات فوتبال و از جمله رقابتهای سوپرلیگ این کشور تا انتهای ماه آوریل پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea66v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارز:فراموش نکنید که در خانه بمانید