تاریخ انتشار: 1398/12/29 12:14
کد خبر: 67196

کمک مالی ستاره‌ها به باشگاه‌ها از آلمان شروع شد

به گزارش کیکر، هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی بوروسیا دورتموند قصد دارد یک سوم حقوق خود را برای کمک به شرایط مالی باشگاه درشرایط دشوار ناشی از کرونا دریافت نکند.
کمک مالی ستاره‌ها به باشگاه‌ها از آلمان شروع شد

روزنامه آلمانی کیکر گزارش داد که هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند با هدف کمک به بهبود شرایط مالی باشگاه در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگهای فوتبال، تصمیم گرفته یک سوم حقوقی که از این باشگاه دریافت می‌کند را ببخشد و از دریافت  آن خودداری کند.

این گزارش کیکر در حالی مطرح می‌شود که پیش از این یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان و اولیور بیرهوف مدیر تیمهای ملی این کشور هم تلویحا اعلام کرده بودند که قصد دارند بخشی از حقوق و دستمزد خود را با هدف کمک به فدراسیون فوتبال این کشور که در شرایط درگیری همه جانبه با کرونا وضعیت بغرنجی پیدا کرده، دریافت نکنند.

این صحبتها در آلمان بعد از آن مطرح می‌شود که مارکوس سودر، نخست‌وزیر دولت ایالتی باوریا چند روز پیش از ستاره‌های فوتبال درخواست کرد که در این روزهای دشوار ناشی از شیوع ویروس کرونا که باشگاه‌ها با مشکلات مالی عدیده مواجه شده‌اند به باشگاه‌های خود کمک کنند.

رئیس سازمان لیگ آلمان، کریستین زایفرت هم با حمایت از ابتکار نخست‌وزیر ایالت باوریا از همه ستاره‌های فوتبال خواست در این راه  پیش‌قدم شوند. زایفرت در این باره گفت:" خیلی‌ها با حرفهای مارکوس سودر موافق هستند. من در جریانم که بعضی باشگاه‌ها و بازیکنان‌شان مدتی است در این باره با هم در حال صحبت هستند و حتی برخی از آنها به زودی خبرهایی در این باره منتشر خواهند کرد. خیلی از بازیکنها باید وظیفه خود را در قبال باشگاه‌ها انجام دهند و این کار را خواهند کرد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dmkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام‌جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۱ به زمان دیگری موکول شد