تاریخ انتشار: 1399/01/06 10:10
بازیکن شهرداری بم در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66926

درویش‌زاده : فصل را خیلی خوب شروع کردیم / وضعیت مالی بسیار بدی داریم

بازیکن شهرداری بم گفت : این فصل نسبت به فصل گذشته وضعیت مالی بدی داریم و دریافتی بازیکنان خیلی کم است، امیدوارم مدیران تیم به فکر بازیکنان باشند.
درویش‌زاده  : فصل را خیلی خوب شروع کردیم / وضعیت مالی بسیار بدی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، فرزاد درویش‌زاده بازیکن تیم لیگ دویی شهرداری بم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کردیم و بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم، اما حواشی ایجاد شده تمرکز تیم را از بین برد و روند خوب ما قطع شد، تا جایی که حتی در خانه نیز نتایجه خوبی نمی‌گرفتیم.

وی افزود : این فصل شاهد پیشرفت کیفیت فنی تیم ها بوده‌ایم و به نظر بنده تیم های لیگ دویی تفاوت چندانی با لیگ دسته اول ندارد، برخی از تیم ها با توجه به شرایط مالی خوبی که دارند عملکرد خوبی داشته‌اند و هم‌اکنون مدعیان اصلی صعود به لیگ آزادگان هستند، اما تیم ما شرایط مالی بسیار بدی دارد و دریافتی بازیکنان ما از سایر تیم ها کمتر است، امیدوارم مدیران باشگاه به فکر این بازیکنان باشند.

درویش زاده در پایان گفت : امیدوارم هرچه سریع‌تر لیگ آغاز شود و این بیماری نیز تمام شود، چون از لحاظ بدنی و فنی تیم ها دچار مشکل خواهند شد و در ادامه کیفیت بازی ها پایین خواهد آمد، مدیران سازمان لیگ نیز باید با یک برنامه ریزی مناسب مانع از این اتفاقات شوند تا شاهد بازی های خوبی باشیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275o5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزیزپور : لیگ دو سطح فنی بالایی دارد / تاکنون جزو بهترین تیم ها بود‌ه‌ایم
بازیکن شهرداری آستارا در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :