تاریخ انتشار: 1399/01/07 11:07
کد خبر: 66887

مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش حقوق‌شان برای کمک به باشگاه

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا درخواست این باشگاه برای کاهش حقوق‌شان را رد کرده‌اند.
مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش حقوق‌شان برای کمک به باشگاه

پایگاه خبری ESPN با استناد به ادعای برخی از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته است که بازیکنان این تیم پیشنهاد مدیران خود برای کاهش حقوق‌شان را رده کرده‌اند.

با توجه به تعطیلی لالیگا در اثر شیوع کرونا و نامشخص بودن زمان از سرگرفته شدن آن، باشگاه‌های اسپانیایی از جمله بارسلونا متحمل ضررهایی فراوانی شده‌اند. یکی از راه‌هایی که باشگاه‌ها برای کاهش و جبران این خسارت‌ها در نظر گرفته‌اند کاهش حقوق بازیکنان‌شان است که در برخی لیگ‌ها خود بازیکنان به صورت داوطلبانه به آن رضایت داده‌اند، اما در بارسلونا گویا بازیکنان مخالفت خود را با کاهش حقوق‌شان اعلام کرده‌اند.

از قرار معلوم بازیکنان بارسلونا با کم شدن حقوق‌شان برای کمک به باشگاه مخالفتی ندارند، اما از شروطی که از سوی هیئت مدیره باشگاه برای آنها تعیین شده راضی نیستند. طبق ادعای منابع نزدیک به باشگاه مذاکرات میان کاپیتان‌های تیم (لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرخی روبرتو) با اعضای هیئت مدیره باشگاه همچنان ادامه دارد و وجود برخی اختلافات میان بازیکنان و بعضی از اعضای هیئت مدیره سبب گره خوردن مذاکرات میان آنها شده است. با این وجود هنوز مسئولان باشگاه به رسیدن به توافق با بازیکنان خوشبین هستند.

ESPN در گزارشی که اخیراً‌ منتشر کرد، فاش کرده بود که بارسلونا امیدوار است که پیشنهادش برای کاهش موقت حقوق بازیکنان مورد موافقت آنها قرار بگیرد. این کاهش حقوق در مورد تمامی تیم‌‌های باشگاه در تمامی رشته‌ها اعمال خواهد شد، اما از آنجایی که عمده بودجه باشگاه (تقریباً‌ نیمی از آن) صرف پرداخت حقوق بازیکنان تیم اصلی می‌شود، میزان کاهش حقوق آنها هم بیش از بازیکنان دیگر تیم‌های باشگاه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5kzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب تلاش‌ مسی برای آزادی رونالدینیو از زندان