تاریخ انتشار: 1399/01/08 13:28
کد خبر: 66840

تنها حرکت ابروی نوری کافی بود برای انتقال دی یونگ به بارسلونا

فرانکی دی‌یونگ می‌گوید عبدالحق نوری، بازیکن آژاکس بعد از بیرون آمدن از اغما تنها با حرکت ابروهایش با پیوستن او به بارسلونا موافقت کرده است.
تنها حرکت ابروی نوری کافی بود برای انتقال دی یونگ به بارسلونا

در حالی که امروز اعلام شد عبدالحق نوری، بازیکن آژاکس آمستردام که دو سال پیش در زمین فوتبال دچار حمله قلبی شده و به مدت دو سال در اغما به سر می‌برد، هوشیاری خود را به دست آورده، فرانکی دی‌یونگ همبازی سابق نوری در آژاکس اعلام کرد زمانی که قصد پیوستن به بارسلونا را داشته به سراغ نوری رفته و او که در آن زمان تنها قادر به حرکت ابروهای خود بوده، از همین طریق موافقت خود را با انتقال او اعلام کرده است.

 

دی‌یونگ در تابستان گذشته با قراردادی 75 میلیون یورویی آژاکس را ترک کرده و راهی بارسلونا شد. دی‌یونگ درباره نوری و رابطه خود با او اشاره کرد تابستان گذشته در حالی که نوری قادر به صحبت  کردن نبوده و تنها می‌توانسته ابروهای خود را تکان دهد از همین طریق به او توصیه کرده که حتما از فرصت پیوستن به بارسلونا استفاده کند.

 

 

دی‌یونگ رد این باره گفت:" آن روزها که بارسا به دنبال من بود به شک افتاده بودم که باید آژاکس را ترک کنم یا نه. یک روز که کنار تخت نوری بودم مادرش وارد شد و از او پرسید فرانکی باید به  کدام تیم برود؟ باید به بارسلونا برود؟ نوری وقتی این را شنید با ابروهایش جواب داد و تایید کرد که باید به بارسلونا ملحق شوم. این لحظه برای من و خانواده‌اش خیلی خوشایند بود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6l5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا مقصد احتمالی رابیو و دی یونگ؛اگر مشکلات بگذارند!