تاریخ انتشار: 1399/01/09 14:41
کد خبر: 66739

پایان بلاتکلیفی استقلال با انتخاب سعادتمند

به نظر می رسد بعد از یک دوره نسبتا طولانی باشگاه استقلال به زودی مدیرعامل خود را خواهد شناخت.
پایان بلاتکلیفی استقلال با انتخاب سعادتمند

در شرایطی که علی فتح ا.. زاده سرپرست مدیرعاملی پیشین استقلال به دلیل بیماری البته بیشتر به خاطر مشکلات عدیده مالی باشگاه از سمت خود کنار رفت به احتمال بسیار زیاد وزارت ورزش احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب و معرفی خواهد کرد.


احمد سعادتمند به عنوان یکی از مدیران و کارمندان پرسابقه وزارت ورزش است و پست های مختلفی در سازمان ترتیت بدنی همین طور وزارتخانه داشت . او مدتی نیز رئیس هیات مدیره استقلال شد اما بنا به دلایلی کنار رفت. سعادتمند که بعد از انتشار خبر حضور در جمع اعضای هیات مدیره بنا را بر پیشبرد کارها و محکم کردن صندلی خود گذاشته قصد دارد به اتفاق یک اسپانسر به عنوان برگ برنده او در این ماجرا به شمار می آید، کار در باشگاه را در دست بگیرد تا استقلال بعد از ماه ها به صورت مشخص یک مدیرعامل داشته باشد.


در ماه های گذشته پس از استعفای امیرحسین فتحی، افرادی مثل اسماعیل خلیل زاده و عبدالرضا موسوی در سمت های دیگر کار اجرایی و مدیریتی را برعهده داشتند و تا حد توان کار را پیش بردند اما استقلال هرگز از آشفتگی مدیریتی خلاص نشد. در این بین موسوی که انتظار داشت در معادلات باشگاه نقش اصلی را بازی کند بعد از اختلاف نظر جدی با خلیل زاده از سمت خود با ارسال نامه ای به وزیر کنار کشید و از باشگاه خواست 7 میلیاردی که به عنوان کمک در اختیار استقلال گذاشته بود به او مسترد شود.


با این حال اسماعیل خلیل زاده که این روزها به خاطر فوت همسرش عزادار است همچنین به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود، از موسوی خواهش کرد در سمت خود باقی بماند. او با انتشار نامه ای از موسوی درخواست داشت در این سنگر بماند تا استقلال به روزهای خود گذشته برگردد. درخواست خلیل زاده که در سایت باشگاه منتشر شد در حالی است که رئیس هیات مدیره استقلال در روزهای گذشته سکوت اختیار کرده بود و شاید این واکنشی به خبر تغییرات آتی در باشگاه و به نوعی اعلام موضع خلیل زاده به این موضوع نیز هست.

 

 

 


با این وجود اگر بخواهیم خوشبینانه به این قضیه نگاه کنیم با حضور سعادتمند به عنوان مدیرعامل و اسپانسری که او به همراه خود به استقلال خواهد آورد آبی ها صاحب سومین سرمایه گذار خود خواهند شد. مجموع کمک های آنها می تواند مشکلات مالی خطرناک و سنگین پیش رو را حل کند.این تنها روی خوشبینانه ماجراست و مشخص نیست به واقع در باشگاه چه می گذرد و در تاریکخانه تصمیم گیری وزارت ورزش چه نسخه ای برای استقلال پیچیده خواهد شد. آیا واقعا حکم سعادتمند آن طور که از گوشه و کنار خبر می رسد به اسم او می خورد تا مدیرعامل بعدی استقلال شود؟ یا قرار است استقلال با بازگشت موسوی به شکل و شمایل دیگر و با مدیرعامل متفاوت یا با حضور خلیل زاده و موسوی اداره شود؟


اینها سئوالاتی است که احتمال دارد امروز به پاسخ آنها رسید چون شایعاتی به گوش می رسد که وزارت ورزش حکم سرپرستی سعادتمند را امروز اعلام خواهد کرد. اتفاقی که ممکن است به معنای پایان سرگردانی مدیریتی استقلالی ها و سپردن کار به یک فرد تازه و پایان چندگانگی های مدیریتی در این باشگاه پرطرفدار باشد. چیزی که در ماه های گذشته استقلال را زجر داده و باعث هرج و مرج در این باشگاه شده است.


با هر انتخابی باید در انتظار موضع گیری بازیکنان و کادر فنی استقلال هم بود چون آنها در دفعات گذشته روی خوشی به این انتخابات نشان نداده و اعلام کردند توقع شان از وزارتخانه بازگرداندن موسوی به عنوان فردی سرمایه دار است تا این که باشگاه به کسی سپرده شود که خود از وزارت ورزش حقوق می گیرد و کارمند آن وزارتخانه محسوب می شود.


ش


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5gkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست خلیل‌زاده از موسوی برای بازگشت به استقلال

استقلال و تهدید داور برنامه عصر جدید به شکایت
48 ساعت فرصت عذرخواهی به آریا عظیمی نژاد؛