تاریخ انتشار: 1399/01/12 20:52
سرمربی پاس همدان در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66397

قربانی : می‌توانیم مستقیم صعود کنیم / شرایط لیگ برتر با سایر لیگ ها متفاوت است

سرمربی پاس همدان گفت : هر لیگی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌شود تصمیماتی که برای لیگ برتر گرفته می‌شود برای سایر لیگ ها نیز اجرا شود.
 قربانی : می‌توانیم مستقیم صعود کنیم / شرایط لیگ برتر با سایر لیگ ها متفاوت است

علی قربانی سرمربی تیم لیگ دویی پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : سال ۹۸ از لحاظ فوتبالی برای ما سال خوبی بوده است با توجه به اینکه از سال ۹۷ در این تیم فعالیت می‌کردیم در سال جدید عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی افزود : پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پاس همدان بسته بود و به همین دلیل نتوانستیم بازیکنان جدیدی به مجموعه اضافه کنیم، اما با وجود تمام مشکلات نتایج خوبی در این سال کسب کردیم که امیدواریم در سال ۹۹ این روند مطلوب را ادامه دهیم.

قربانی تصریح کرد : در فوتبال کشور هر لیگی شرایط خاص خودش را دارد شاید برگزاری مسابقات در لیگ برتر به دلیل تعداد بالای بازی‌های باقیمانده دشوار باشد اما در لیگ دست دوم پنج هفته باقی مانده است که مسئولین برگزاری می توانند با یک برنامه ریزی مناسب این لیگ را به اتمام برسانند اگر برای لیگ برتر تصمیمی گرفتند نمی شودگفت همان تصمیم برای سایر لیگ ها مناسب است تمام تیم‌ها در لیگ‌های مختلف کشور هزینه های زیادی انجام داده اند امیدوارم هر چه سریعتر این بیماری مهار شود و شاهد برگزاری دوباره لیگ حتی در زمانی دیر تر باشیم.

سرمربی پاس همدان در ادامه گفت : جدول گروه ما به گونه‌ای رقم خورده است که چیزی در آن مشخص نیست، در بالای جدول چند تیم برای صعود شانس بالایی دارند، ما می‌توانیم با عملکردی مطلوب در ادامه راه به صورت مستقیم به لیگ آزادگان صعود کنیم، تلاش برای رسیدن به هدف بسیار مهم است که امیدواریم با شروع لیگ روند رو به رشد پاس ادامه داشته باشد تا شاهد صعود این تیم با ریشه به لیگ آزادگان باشیم.

علی قربانی در پایان گفت : هر زمانی که پاس شرایط بدی در جدول داشته است مسئولین برای جلوگیری از سقوط تیم شرایط مالی خوبی را فراهم کردند به نظر من مسئولین از بقای تیم در لیگ دست دوم مطما شده‌اند و صعود آن را به خدا سپرده اند اگر مسئولین از پاس حمایت کنند به ورزش استان همدان کمک کرده اند امیدوارم هرچه سریعتر شاهد حمایت از پاس باشیم، این مشکلات باشگاه همیشگی بوده است مسئولین باید ریشه یابی کنند و برای رفع این مشکلات کاری کنند، هر شخصی وظیفه دارد کار خودش را انجام دهد ما بدون شک برای موفقیت تیم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ogwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیرزاد : تیم های لیگ دویی مشکلات مالی زیادی دارند/سازمان لیگ از پایین آمدن کیفیت مسابقات جلوگیری کند
بازیکن پاس همدان در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی: