تاریخ انتشار: 1399/01/20 17:07
کد خبر: 65789

مانه: در این شرایط اگر لیورپول از جام محروم شود، قابل درک است

ستاره سنگالی لیورپول معتقد است که اگر بنا به شرایط به وجود آمده ناشی از پاندمی کرونا، قرمزها از عنوان قهرمانی لیگ جزیره محروم شوند، اهمیتی ندارد زیرا آنها فصل آینده این کار را انجام خواهند داد.
مانه: در این شرایط اگر لیورپول از جام محروم شود، قابل درک است

شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از لیگ‌های فوتبال را در سرتاسر جهان متوقف کرده است.

لیورپول در حال حاضر با ۲۵ امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین تعقیب کننده، صدرنشین لیگ جزیره بوده و این در حالی است که تا پایان فصل و جشن قهرمانی پس از ۳۰ سال تنها ۹ بازی و البته دو پیروزی فاصله دارد.

«الکساندر چفرین» رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که هیچ سناریوی دیگری غیر از قهرمانی لیورپول در لیگ جزیره در فصل جاری متصور نمی‌شود اما «سادیو مانه» می‌گوید که وی هر تصمیمی که در این خصوص گرفته شود، خواهد پذیرفت.

وی در این باره گفت: من شغلم یعنی فوتبال را دوست دارم و می‌خواهم در زمین برنده باشم. می‌خواهم برنده بازی‌ها باشم و جام را به دست آورم و این آرزوی من است اما در شرایط فعلی، هر اتفاقی که رخ دهد، قابل درک است.

مانه افزود: لیورپول روزهای سختی را پشت سر گذاشته است اما وضعیت بسیاری از افراد در سرتاسر جهان به مراتب سخت‌تر بوده است؛ برخی از مردم اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند و این اتفاق بسیار سخت‌تر است اما به شخصه رویای من قهرمانی در سال جاری است.

وی در پایان گفت: اگر این اتفاق رخ ندهد، آن را خواهم پذیرفت زیرا بخشی از زندگی است؛ خوشبختانه می‌توانیم سال آینده قهرمان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7y99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قوانین جدید لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد