تاریخ انتشار: 1399/02/19 23:02
کد خبر: 63438

توجه به مربیان محلات خوزستانی، کمک به چرخه بازیکن سازی

توجه به مربیان محلات می تواند باعث دلگرمی آنها و شرایط را برای پرورش استعدادها فراهم نماید.
توجه به مربیان محلات خوزستانی، کمک به چرخه بازیکن سازی

محسن بابادی؛ علی رغم محدودیت های موجود در فوتبال خوزستان، هنوز هم تیم های این استان بزرگ ترین صادر کننده فوتبالیست به لیگ های مختلف کشور اعم از رده های پایه و بزرگسالان بوده و این کارخانه بازیکن سازی با تمامی ناملایمات موجود، کژدار و مریز به روند رو به رشد خود ادامه می دهد. اما ساخته و پرداخته شدن عمده بازیکنان یاد شده در محلات صورت پذیرفته و این مربیان محلات اند که با دست خالی و تنها به عشق فوتبال، بازیکنانشان را در زندگی شخصی، خانوادگی و فوتبالی کمک کرده و اکثر مواقع نیز از جیب خود خرج نموده تا شاید آن ها بتوانند روزی به تیم های بزرگ استان و کشور راه یابند.

 به جرات می توان گفت 80% بازیکنان مطرح فوتبال خوزستان از گذشته تا به امروز، در محلات مختلف استان رشد و نمو یافته اند. اما این مربیان نیز خواسته های بر حقی دارند که مهم ترین آن ها امکانات، احترام و تشکر از زحماتشان است. کسانی که صادقانه، بدون چشمداشت و بعضا با خواهش و تمنا و دم این و آن را دیدن، دست پرورده هایشان را بر سر تست تیم های باشگاهی مختلف فرستاده و پس از پذیرش و انتخاب آن ها، با‌شگاه مورد نظر همه چیز را فراموش کرده، تازه بر سر آن ها منت گذاشته و ضمن اینکه هیچ گونه تشکری از این مربیان نمی نماید، دسترنج و زحمات آن ها را نیز مفت و مجانی استفاده و خود را باشگاهی بازیکن ساز معرفی می کند. در حالی که پایه و اساس این بازیکنان در محلات فلان منطقه محروم استان شکل گرفته، برای آن ها هزینه و وقت زیادی صرف شده و مربیان آن ها که خون دل های فراوانی خورده اند، سهم اصلی در پیشرفت چنین بازیکنان را بر عهده داشته و دارند.

امیدوارم باشگاه های بزرگ استان تدابیری اتخاذ نموده تا از مربیان محلاتی که بازیکن جذب نموده اند، تقدیر و تشکری مختصر نموده تا شاید عرق خستگی از رویشان پاک شده و کمی دلگرم تر شوند. چرا که آن ها جز محبت، احترام و قدرشناسی، خواسته ای نداشته و توجه به زحمات آن ها عزم شان را جزم تر خواهد نمود. در حقیقت این باشگاه ها هستند که می بایست دست به دامان مربیان فوتبال محلات شده تا نیاز هایشان در پست های مختلف را تامین کنند.

در خاتمه امیدوارم با تلاش بیشتر متولیان امر در ورزش محلات، بودجه مناسب تری برای این قشر زحمتکش تخصیص داده شده و ضمن نظارت مستمر و دقیق بر نحوه هزینه نمودن آن ها همراه با شفاف سازی و ارایه گزارشات مستند ماهیانه و سالیانه به اهالی ورزش استان، با رعایت عدالت و مساوات میان تمامی محلات، امکانات اولیه از جمله توپ، تور، البسه، کنز و...جهت تداوم فعالیت های آنها تخصیص یافته تا بتوانند بیش از پیش در امر بازیکن سازی و سلامت عمومی جامعه بکوشند.*

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqgpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مریدی به فولادی ها اضافه شد/ احتمال برگزاری اردوی دوم در خارج از اهواز