تاریخ انتشار: 1399/02/28 13:59
درخواست مدیر عقاب از امیرحسین فراهانی؛
کد خبر: 62952

همانند گذشته به داد لیگ سه برسید/ درست نیست آنقدر مورد کم لطفی مسئولین قرار بگیریم

مهران فلاح دوست مدیر فوتبال باشگاه عقاب تهران در رابطه با تعطیلی فوتبال در این روزهای کرونایی با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.
همانند گذشته به داد لیگ سه برسید/ درست نیست آنقدر مورد کم لطفی مسئولین قرار بگیریم

مهران فلاح دوست مدیر تیم فوتبال عقاب تهران در ابتدا گفت: صحبت در مورد برگزاری یا عدم برگزاری فوتبال دیگر خسته کننده شده است. اگر قرار است لیگ برتر شروع شود مگر لیگ های دیگر بخصوص لیگ سه هزینه نداشته است و مخاطب های خاص خود را ندارد؟ که دوستان مسئول فقط صحبت از لیگ برتر می کنند.

فلاح دوست از مسئول برگزاری مسابقات درخواست کرد: از آقای امیرحسین فراهانی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ سه، درخواست داریم که همانند گذشته به داد تیم های لیگ سه برسند و به دوستان خود در سازمان لیگ یاداوری کنند لیگی به نام سه همراه کلی تیم پر سابقه و پرتماشاگر وجود دارد.

در ادامه اظهار کرد: باشگاه ها و بازیکنان مربیان در لیگ سه حدود یک سال است وقت گذاشته اند. تیم ما با کلی قدمت و سابقه در ورزش کشور از مرحله اول لیگ سه هزینه و مالی کرده است و تمامی پرسنل محترم نیروی هوایی و عوامل تربیت بدنی به خصوص جناب سرهنگ خلبان دکتر محسن حیدریان مدیر عامل باشگاه  تمامی برای افتخار افرینی دیگر برای نیروی هوایی  در ورزش کشور عزم خود را جزم کرده و اصلا درست نمی باشد که آنقدر مورد بی مهری و کم لطفی دوستان مسئول قرار بگیریم و با یک تصمیم اشتباه تمامی زحمات مجموعه بزرگ عقاب از بین برود اگر قرار بر صعود می باشد تیم ما شایسته حضور در لیگ دو میباشد و به راحتی اجازه نمی دهیم حق سربازان و پرسنل محترم نیرویی هوایی ضایع شود.

سربازان عقاب همواره به فکر منافع نیروی هوایی هستند و صعود تیم عقاب می توانند دلگرمی بزرگی برای تمامی پرسنل و خانواده بزرگ شهدای ارتش باشد تا فرزندان آنها در این مجموعه حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت: ما به قوانین احترام خواهیم گذاشت و مسابقات برای حفظ سلامتی جامعه تعطیل شد اما این که بعضی ها تمرین کنند و بقیه تمرین نکنند عادلانه نیست، برای ما حفظ سلامتی بازیکنان و خانواده‌هایشان در اولویت قرار دارد و تا زمانی که اجازه تمرین نداشته باشیم تمرین‌ گروهی برگزار نخواهیم کرد. اما لطفا مسئولین پیگیر نقص قانون بعضی از تیم ها باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397rbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلاح دوست: آقای مبینی فوتبال فقط لیگ برتر نیست!
داور ها هر کاری دوست دارند در لیگ سه انجام میدهند؛