تاریخ انتشار: 1399/04/02 16:13
کد خبر: 60733

شروع مسابقات لیگ یک فوتبال کمتر از ۱۰ روز دیگر

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: کمتر از ۱۰ روز به شروع مجدد مسابقات زمان باقی است.
شروع مسابقات لیگ یک فوتبال کمتر از ۱۰ روز دیگر

محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در جریان بازدید از ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: شروع مجدد مسابقات از دهم تیرماه است و کمتر از ۱۰ روز به شروع مجدد مسابقات زمان باقی است.

محمودزاده افزود: با توجه به مجوز‌هایی که از سوی سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر شده است فرصت ۴ الی ۵ هفته‌ای برای دوره‌های بدنسازی و آماده سازی به تیم‌ها داده شد تا بتوانند به شرایط آرمانی خود بازگردند.

او اضافه کرد: با اطمینان میگویم که زمین چمن ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک یکی از بهترین زمین چمن‌های لیگ دسته اول، اما که جای تشکر دارد، اما این ورزشگاه و ورزشگاه شهید چمران ساوه در بخش نور ضعف دارند.

در صورت حل نشدن مشکل نور ورزشگاه امام خمینی ،میزبانی در خارج از اراک 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: خوشبختانه در جلسه‌ای که در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی داشتیم، مقرر شد مشکل نور ورزشگاه امام خمینی تا اوایل هفته آینده برطرف شود و اگر مشکل نور ورزشگاه امام خمینی تا اوایل هفته آینده حل نشود میزبانی در خارج از اراک برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: بیشتریم نقطه نوری در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک ۲۸۰ لوکس است که باید این عدد به حدود ۸۰۰ لوکس برسد

محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال همچنین در جلسه‌ای اداره ورزش و جوانان استان مرکزی با حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک وحسین پرویزی مالک و مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه، رضا فرهمند (سرپرست) و رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینوم اراک دیدار و گفتگو کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqzgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه هفته‌های هشتم تا هفدهم لیگ دسته اول اعلام شد