تاریخ انتشار: 1399/04/07 17:00
کد خبر: 60387

آلومینیوم اراک شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: آلومینیوم اراک شایستگی صعود به لیگ برتر فوتبال را دارد.
آلومینیوم اراک شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد

علی اکبر کریمی عصر روز گذشته، جمعه ششم تیرماه در دیدار با سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی(ره) این شهر، با اشاره به جایگاه اجتماعی فوتبال افزود: امروز فوتبال یک پتانسیل ارزشمند در راستای ارتقای سطح نشاط و شادابی در جامعه و در بین جوانان محسوب می شود و در همین راستا حضور تیمی از یک شهر در سطح اول فوتبال کشور، اثرات بسیار مطلوبی در سایر بخش ها می تواند داشته باشد.

کریمی تصریح کرد: در 18 سالی که نمایندگان اراک در لیگ های دسته اول و دوم کشور حضور داشته اند، همواره صعود به لیگ برتر خواسته جوانان ورزش دوست استان بوده است و امسال خوشحال هستیم که شرایط به گونه ای رقم خورده که پتانسیل صعود به لیگ برتر توسط تیم آلومینیوم وجود دارد و همه مسئولان باید از این تیم در راستای رسیدن به این هدف حمایت کنند.

وی ادامه داد: رسول خطیبی به عنوان سرمربی و میثم مجیدی به عنوان کاپیتان در تیم آلومینیوم حضور دارند که از سرمایه های فوتبال کشور محسوب می شوند و سایر نفرات تیم هم از جوانان شایسته فوتبال کشور هستند که امیدواریم با یک تلاش جمعی شاهد موفقیت این تیم باشیم.

در این دیدار که در حاشیه تمرین تیم آلومینیوم اراک برگزار شد، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز گفت: امروز فوتبال اراک از هر زمان دیگری به صعود به لیگ برتر نزدیک تر است و ما تمام تلاش خود را جهت رسیدن به رویای 18 ساله مردم اراک و استان مرکزی به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: از اوایل خردادماه تمرینات تیم با صدور مجوزهای لازم آغاز شده و خوشبختانه روند خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

خطیبی تصریح کرد: امیدوارم در این هشت بازی باقیمانده لیگ دسته اول، مسئولان استان مرکزی هم در کنار ما باشند تا شاهد لیگ برتری شدن تیم آلومینیوم اراک باشیم.

وی افزود: مطمئنا صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر، برای کل فوتبال ایران اتفاق خوبی خواهد بود، چرا که این باشگاه با حمایت شرکت ایرالکو توانایی تبدیل شدن به یکی از قطب های فوتبال ایران در کنار تیم هایی چون فولاد و سپاهان را دارد.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گزارشی از روند برگزاری تمرینات و آماده سازی تیم آلومینیوم جهت حضور در ادامه مسابقات لیگ دسته اول را ارائه کرد و از رفع مشکل نور استادیوم امام خمینی(ره) اراک تا پیش از شروع مسابقات خبر داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5bkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برای صعود به لیگ برتر نیازمند حمایتی همه جانبه هستیم