تاریخ انتشار: 1399/04/13 18:02
کد خبر: 59970

مهاجم محبوب استقلال راهی جم می‌شود؟

مهاجم مالیایی استقلال به احتمال فراوان مقابل پارس جنوبی جم نیز غایب خواهد بود.
مهاجم محبوب استقلال راهی جم می‌شود؟

شیخ دیاباته مهاجم گلزن آبی‌ها بعد از شروع مجدد فوتبال در ایران با آمادگی نامطلوب بدنی به تمرینات استقلال برگشت و همین موضوع باعث شد تا کادرفنی برنامه‌های ویژه‌ای را برای رسیدن او در نظر بگیرد.

دیاباته، اما درست در زمانی که از نظر بدنی شرایط بهتری یافته بود به خاطر به دنیا آمدن فرزند سومش به فرانسه رفت و بامداد امروز (جمعه) به تهران برگشت. با وجود اینکه دیاباته امروز در تمرین استقلال حضور یافت، اما ظاهرا او از نظر آمادگی جسمانی هنوز شرایط ایده آلی ندارد.

در چنین شرایطی فرهاد مجیدی که مقابل فولاد دیاباته را از لیست خط زده بود و در مصاف با سایپا نیز او در ایران نبود، هنوز تصمیم نهایی اش را درباره قرار دادن نام این مهاجم در لیست سفر به جم اتخاذ نکرده است. بی تردید کادرفنی استقلال در ذهن دارد هرطور شده دیاباته به بازی با تراکتور در هفته بعد برسد و ممکن است در صورت حضور مقابل پارس جنوبی این بازیکن دچار افت و مصدومیت شود. به همین خاطر تردید‌هایی درباره اش وجود دارد.

دیاباته امروز و فردا با استقلال تمرین می‌کند و در صورتی که شرایط خوبی از نظر جسمانی داشته باشد، ممکن است در لیست سفر به جم قرار بگیرد. باید منتظر ماند و دید تا فردا مجیدی چه تصمیمی درباره حضور یا عدم حضور دیاباته مقابل پارس جنوبی می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxvjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه رسمی استقلال به سازمان لیگ؛ شجاعیان برمی‌گردد