تاریخ انتشار: 1399/04/13 19:29
کد خبر: 59966

بازگشت ۲ بازیکن مصدوم استقلال به تمرینات

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال که در تمرین روز گذشته دچار ضرب‌خوردگی شده بودند، در تمرین امروز آبی‌پوشان بدون مشکل شرکت کردند.
بازگشت ۲ بازیکن مصدوم استقلال به تمرینات

تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل پارس جنوبی جم از ساعت ۱۷:۵۰ در زمین ورزشی مجموعه انقلاب و پشت در‌های بسته برگزار شد.

* اعضای تیم استقلال پیش از شروع تمرین، تست کرونا دادند. این برای پنجمین بار است که استقلالی‌ها تست کرونا می‌دهند.

* تمرین با صحبت‌های فرهاد مجیدی آغاز شد و سرمربی استقلال دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت. پیش از صحبت‌های مجیدی، کادر فنی و بازیکنان تولد فرزند شیخ دیاباته را به مهاجم مالیایی خود تبریک گفتند. دیاباته برای به دنیا آمدن فرزندش به فرانسه سفر کرده بود.

* محمد دانشگر و هروویه میلیچ که روز گذشته به دلیل ضرب‌خوردگی از ادامه فوتبال درون تیمی خارج شده بودند، در تمرین شرکت کردند. البته دانشگر روز گذشته مشکل خاصی نداشته و ظاهراً برای استراحت از فوتبال درون تیمی خارج شده بود.

* بازیکنان پس از گرم کردن زیر نظر ربانی، مربی بدنساز به پاسکاری ترکیبی پرداختند. یک بخش از تمرین، مرور یک تاکتیک تهاجمی و شوت‌زنی به سمت دروازه‌ها بود که در فواصل آن، بازیکنان به کار‌های سرعتی مشغول می‌شدند.

* ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی غایبان تمرین بودند. این دو بازیکن آبی‌پوشان را در سفر به جم همراهی نخواهند کرد.

 تیم استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه هفته پیش رو در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8gbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست استقلال: به هیچ وجه تعطیلی لیگ را نمی‌پذیریم