تاریخ انتشار: 1399/04/29 14:12
کد خبر: 58833

نظرمحمدی: فوتبال شمال ایران بیمار است

نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال رایکا می گوید تیمش می توانسته حتی با تعدادگل های بیشتری قشقایی را شکست دهد.
 نظرمحمدی: فوتبال شمال ایران بیمار است

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال رایکا روز گذشته به یک پیروزی ارزشمند مقابل قشقایی شیراز دست یافت تا با احتساب تک امتیازی که مقابل استقلال خوزستان دشت کرده بود، از 2 بازی 4 امتیاز برای رایکا بگیرد و موقعیت این تیم را در رتبه های پایانی جدول رده بندی بهبود ببخشد.

 

علی نظر محمدی سرمربی جدید رایکا در گفتگویی که با ما داشت، در مورد کسب پیرزوی 2 بر 1 مقابل قشقایی و کسب 4 امتیاز از دو بازی اخیر اینطور حرف هایش را با اشاره به دلیل بازگشتش به تیم آغاز کرد:« روزهای خوبی را در رایکا داشتیم. یک سری مشکلات به دلیل اینکه مالکان در باشگاه نبودند، وجود داشت و مجبور به استعفا شدم. روند خوبی داشتیم ولی انجام ندادن تعهدات شرایط را به هم ریخت. خب شرایط طوری پیش رفت که دوباره مدیران باشگاه از من تقاضای بازگشت کردند و من هم پذیرفتم؛ دلیل آن هم این بود که شناخت خوبی از بازیکنان داشتم.»

 

او با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در رایکا اضافه کرد:« علیرغم اینکه رایکا تنها تیمی بوده که در پنجره زمستانی نتوانسته بازیکنی را جذب کند اما همین بچه ها اینقدر از نظر هوشی بالا هستند که اگر یک مقدار هم کار فنی با آنها بکنیم، خیلی بهتر از اینی خواهند شد که هستند.»

 

او با اشاره به بازی روز گذشته و پیروزی خفیف برابر قشقایی عنوان کرد: استرس در تیم های پایین جدول زیاد است  و به همین دلیل بازیکنان ما نتوانستند بیشتر از یک گل بزنند و کیفیت خودشان را بیشتر نشان دهند ولی مهم برای ما سه امتیاز بود و این سه امتیاز می تواند خیلی به ماندن ما در لیگ برتر و حفظ سهمیه بابل کمک کند.»

 

سوال بعدی ما از نظرمحمدی در رابطه با شرایط نامساعد فوتبال در شمال کشور بود که 4 تیم برای نیفتادن می جنگند. او در واکنش به این سوال اضافه کرد:« از نظر من فوتبال گیلان و به طور کلی شمال کشور بیمار است و بیشترین بیماری برمی گردد به عدم وجود منابع مالی پایدار و مسائل مدیریتی. باید برای این مسئله یک کارگروهی تشکیل شود و از طریق همین کار گروه که باید در اداره ورزش و جوانان استان تشکیل شود، مشکلات مورد بررسی قرار بگیرند و راهکارهایی پیدا شود.»

 

رایکا اکنون با 31 امتیاز رتبه پانزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد ولی رقابتی شدید میان تیم‌های پایین جدول رده بندی وجود دارد و پس از شهرداری تبریز که سقوطش قطعی شده، یک تیم دیگر باید تبریزی ها را در مسیر سقوط به دسته دوم همراهی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqamz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راهکار ژاوی برای تیم السد قبل از بازی با سپاهان در آسیا